تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۱۳۵۰۵
صبح امروز انجام گرفت

سفر وزیر نیرو به چرام / افتتاح دو طرح مهم برق و آب / تصاویر

۱
۰
سفر وزیر نیرو به چرام / افتتاح دو طرح مهم برق و آب / تصاویر
کبنا ؛افتتاح چند طرح مهم آبرسانی و برق با حضور وزیر نیرو در شهرستان چرام امروز (شنبه 13 مهر ماه 98) انجام شد.
به گزارش کبنا از چرام، بعد از تعویق سفر هفته گذشته وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد به علت شرایط جوی، دکتر رضا اردکانیان صبح امروز (شنبه 13 مهر ماه 98) ساعت 5 و 30 دقیقه صبح با پرواز تهران_اهواز قصد سفر به کهگیلویه بزرگ را دارد تا ابتدا از شهرستان بهمئی مراسم استقبال توسط استاندار و مسئولان استانی به رسم میهمان نوازی انجام شود و بعداز آن  افتتاحیه‌ها و کلنگ زنی‌های  پروژه‌های مهم آب و برق و بازدیدهای هوایی را انجام دهند.
اما وزیر نیرو در ادامه سفر به استان در شهرستان چرام حضور پیدا می‌کند و طبق برنامه پیش بینی شده ساعت 8:45 دقیقه  فاز اول و شروع عملیات اجرایی فاز دوم پست 132 کیلو وات چرام با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد
این افتتاحیه برقی که از پروژه‌های مهم دولت تدبیر و. امید در شهرستان چرام است سالها بود که به علت مشکلات اعتباری و البته معارضات محلی روند کندی داشت اما با تعامل و رایزنی فرماندار چرام و شرکت توزیع برق خوزستان با مالکین و پیگیری مسئولان شرکت توزیع برق چرام بالاخره فاز اول این طرح مهم با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان افتتاح شد.
افتتاح فاز اول و تکمیل فاز دوم این ایستگاه نقش مهمی در پایداری برق و توسعه شهرستان چرام دارد.
از دیگر افتتاح‌های امروز سفر وزیر نیرو به چرام در تنگ پیرزال و  حوزه آبرسانی به 40 روستای حومه شرقی دهدشت و بخش  مرکزی چرام و سرفاریاب که از این ایستگاه به 20 روستای چرام شامل بخشی از روستاهای بخش سرفاریاب و روستاهای بخش مرکزی چرام شامل تمبی، بردیان، بلدان، شیخ حسین و القچین  می‌باشد که مشکل آب شرب سالم این روستاها حل می‌شود. این طرح آبرسانی در حوزه خدمات رسانی شرکت آبفاضلاب روستایی استان و شهرستان‌های کهگیلویه و چرام می‌باشد.
اما در ادامه افتتاح‌های مهم سفر وزیر نیرو به شهرستان چرام،  تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب می‌باشد که با اعتباری بالغ 6 میلیارد تومان به دست دمتر اردکانیان  وزیر نیرو افتتاح می شود. 
سال‌ها بود که آب شرب شهر سرفاریاب مشکلات زیادی داشت که این مشکلات به رسانه‌ها و حتی نماز جمعه هم کشیده شد اما در دولت تدبیرو امید و با هدف خدمات رسانی به مناطق محروم و با پیگیری‌های فرماندار چرام و بخشدار سرفاریاب و مدیران آب و فاضلاب روستایی، تصفیه خانه آب شرب سرفاریاب و بخشی از روستاهای اطراف با مجهزترین و بروزترین مواد و مصالح موجود افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
وزیر نیرو بعداز پایان افتتاحیه‌ها در شهرستان چرام و در ادامه سفر خود به شهرستان گچساران و مرکز استان سفر می‌کند.
به گزارش کبنا، خدمات رسانی و افتتاح دو طرح مهم آب و برق در شهرستان با حضور وزیر نیرو نشان دهنده توجه دولت به مناطق محروم است و البته در شرایط سخت تحریم‌های بین المللی و اعتباری این کارهای مهم انجام شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

لنده بی صاحب
Iran, Islamic Republic of
تورا به خدا راستی شهرستان لنده جزو جغرافیای ای استان هست؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1