کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رییس شورای عالی استانها؛

در بحث شفافیت مشکلات بسیاری داریم

10 مهر 1398 ساعت 14:32

رییس شورای عالی استانها گفت: در بحث شفافیت، علی رغم اقدامات مثبت بسیار، مشکلات بسیاری داریم و نتوانستیم هنوز جایگاه مناسبی را در سطح بین المللی کسب کنیم.


رییس شورای عالی استانها گفت: در بحث شفافیت، علی رغم اقدامات مثبت بسیار، مشکلات بسیاری داریم و نتوانستیم هنوز جایگاه مناسبی را در سطح بین المللی کسب کنیم.
 مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان ها در دومین اجلاس شهرداران نواحی که از سوی معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد، تاکید کرد: ما در  این دوره مدیریت شهری توفیقات بسیاری به دست آوردیم اما برخی مسائل مانند شفاف سازی هنوز نیاز به ورود جدی تری دارد.
وی افزود: مشارکت به این معنا است که بتوانیم‌ مواردی را به وجود آوردیم که هر کسی که در این شهر زندگی کند نسبت به شهر احساس تعلق کرده و مشارکت کند. بحث مشارکت در تصمیم گیری ها، انتخابات، سازمان های مردم نهاد و ... هر جا مشارکت شکل گرفته است توانستیم توفیقات بزرگی کسب کنیم.
الویری گفت: اگر‌ واقعا مسیر مشارکت را درست پیش برویم کوه ها جا به جا می شود و اتفاق های عظیم شکل می گیرد.
وی تاکید کرد: می توانیم با برنامه ریزی خوب این مشارکت ها را به کار بگیریم و مشارکت های مردمی‌می تواند به کمک ما بیاید. بهتری محلی که پیوند این زنجیر است نواحی شهرداری است و شهرداران نواحی می توانند در حوزه های مختلفی مشارکت های مردمی را به وجود آورند.
 این عضو شورای شهر تهران در خاتمه گفت: تابلو و نماد عملکرد شهرداری در شهرداری های نواحی شکل می گیرد چرا که عملکرد شهرداری در نواحی به خوبی دیده می شود.


کد مطلب: 413389

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413389/بحث-شفافیت-مشکلات-بسیاری-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1