کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صدرنشینی نفتی‌های گچساران در لیگ دسته دو

10 مهر 1398 ساعت 1:50

در هفته سوم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل ملی حفاری اهواز به پیروزی دست یافت.



در چارچوب هفته سوم لیگ دسته دو فوتبال کشور دیدار تیم فوتبال نفت گچساران و ملی حفاری اهواز  به میزبانی گچساران در ورزشگاه شهدای صنعت نفت این شهرستان  برگزار شد.
براساس این گزارش، این دیدار که عصر امروز برگزار شد، تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز بر تیم ملی حفاری اهوار  با کسب نتیجه یک برصفر بر تیم اهوازی غلبه  و به پیروزی دست یافت.
گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون باانجام 3 دیدار و کسب 9 امتیاز در صدر جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.
 گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته اول این دوره از رقابت‌ها با نتیجه 2 بریک  در مقابل شهدای بابلسر به پیروزی دست یافت و در هفته دوم لیگ دسته دو کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  با کسب نتیجه  2 بر صفر  بر تیم بعثت کرمانشاه غلبه و حریف را در خانه شکست داد.
در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در گروه B با تیم‌هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.


کد مطلب: 413379

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413379/صدرنشینی-نفتی-های-گچساران-لیگ-دسته-دو

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1