کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم روز سرباز؛

سردار بوعلی: احترام سرلوحه رفتار با سربازان باشد

2 مهر 1398 ساعت 0:24

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس گفت: احترام و محبت واقعی ایجادکننده رابطه برادرانه و اعتماد متقابل بین سربازان و مسئولان است، تجربه‌ای گران‌بها که در سپاه پاسداران شاهد آن هستیم.


سردار بوعلی در مراسم روز سرباز که با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر برگزار شد، گفت: سربازان از ارکان اصلی تشکیلات و ساختار نیروهای مسلح کشور هستند.
او ادامه داد: دوره خدمت وظیفه عمومی یک دوره آموزشی، تربیتی و تجربه‌اندوزی برای جوانان است و نسل آینده کشور را برای پذیرفتن مسئولیت‌های مهم در زندگی شخصی و اجتماعی آماده می‌کند.
بوعلی بابیان اینکه جوانان در دوره مقدس خدمت سربازی مسئولیت‌پذیری، مدیریت بهینه امور شخصی و سازمانی و نظم در کارها را تمرین می‌کنند، گفت: دوره‌های آموزشی، عقیدتی و تربیتی متنوعی برای بالا بردن سطح معلومات دینی و مهارت‌های جوانان سرباز در نهاد سپاه پیش‌بینی و برگزار می‌شود و انجام خدمت وظیفه در این نهاد بهترین فرصت برای جوانان در راستای خودسازی معنوی است.
جانشین فرماندهی سپاه فجر خطاب به جوانان سرباز بابیان اینکه احترام به پدر و مادر رمز پیشرفت و موفقیت در زندگی است، گفت: یکی از ویژگی‌های افرادی که می‌توان در امور مختلف به آن‌ها اعتماد کرد در نظر گرفتن کمیت و کیفیت احترام ایشان به والدینشان است.
بوعلی بابیان اینکه متولیان امور سربازان در نیروهای مسلح کشور همواره «احترام و محبت واقعی » را سرلوحه رفتارشان قرار دهند، گفت: احترام و محبت واقعی یک رابطه برادرانه و اعتماد متقابل را بین سربازان و مسئولان به وجود خواهد آورد و این صمیمیت و برادری تجربه گران‌بهایی است که ما در سپاه شاهد آن هستیم.
در این مراسم از سربازان نمونه سپاه فجر استان فارس تجلیل و 20 جایزه ویژه از طرف جانشین فرماندهی سپاه فجر به سربازان اهدا شد.


کد مطلب: 413062

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413062/سردار-بوعلی-احترام-سرلوحه-رفتار-سربازان-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1