تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۴۱۳۰۳۵
 کیوان آشنا رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی مطرح کرد

با ترویج روحیه شهدا، قله‌های رفیع علم را فتح کنیم

۰
با ترویج روحیه شهدا، قله‌های رفیع علم را فتح کنیم
کبنا ؛ کیوان آشنا رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛
تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس بیانگر تخصص، تعهد، صبر و استقامت است، واین ایام نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. یقیناً همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس که یادآور جانفشانی، ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی می‌باشد، فرصت مناسبی برای تبیین آرمان‌ها و اهداف والای شهدا برای نسل نوجوان و جوان ما است که باید آن را غنیمت شمرد.
انقلاب اسلامی حرکت توفنده برای رهایی از ظلم و بیدادگری و برای خفتگان در چنگال استعمار بود، لذا استکبار جهانی که این خیزش اسلامی را برنمی‌تابید برای مهار موج کوبنده انقلاب، به جنگ متوسل شد.
این تقارن مقدس این پیام را دارد که باید فضای مدارس و مراکز آموزش عالی به عطر و یاد و خاطره رشادت‌های و حماسه‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس لبریز شود تا دانش آموزان و دانشجویان ضمن آشنایی با حماسه ایثار و مقاومت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، خود را برای جهاد علمی آماده سازند و برای پیشبرد اهداف مقدس اسلامی و فتح قله‌های رفیع علم و دانش و فناوری‌های جدید تلاش کنند.
در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، آغاز سال تحصیلی را به فرهنگیان، اساتید، دانش آموزان و دانشجویان تبریک عرض می می‌کنم و امیدوارم با روحیه خودباوری در مسیر آرمان‌های شهدا و منویات مقام معظم رهبری برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1