کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به استعفای مدیرکل سیاسی استان؛

جمالی: خیالتان راحت باشد انتخابات سالم برگزار می‌کنیم / خروجی همان است که مردم انتخاب کرده‌اند

1 مهر 1398 ساعت 13:20

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیالتان از بابت انتخابات سالم در این استان راحت باشد.


سید علی پرواز مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد مدتی است که استعفا داده و استعفای او مورد توجه رسانه‌ها هم قرار گرفت. [کلیک کنید]
 احد جمالی امروز ( دوشنبه 1 مهر ماه 98) در حاشیه برنامه زنگ مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد که در مدرسه فرزانگان شهر یاسوج برگزار شد در خصوص استعفای مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار گفت: ایشان استعفا داده‌اند و ما در حال بررسی موضوع هستیم.
وی در پاسخ به دغدغه خبرنگاری که معتقد بود چنین وضعیتی با وجود استعفای مدیرکل انتخابات در زمان باقی مانده به صلاح استان نیست، گفت: تجربه من در این زمینه کمتر از شما نیست!
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر کاری که به نفع مردم باشد در انتخابات انجام خواهیم داد و هر کسی را مردم انتخاب کردند برگزیده می‌شود.
جمالی در پاسخ به این سؤال که آیا صحبت مداوم استاندار و شما مبنی بر جلوگیری از هرگونه تخلف در انتخابات خود موجب ایجاد حاشیه نمی‌شود، یادآور شد: من انتخابات نمونه در استان قم برگزار کردم شهری مهم که یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای کشور نیز هست. در استان قم که بوده ام در زمینه سلامت رتبه اول کشور را کسب کرده ایم و تلاش خواهیم کرد که در انتخابات پیش روی استان نیز همین اتفاق بیفتد و خروجی هر چه شد مبارک مردم باشد.
وی همچنین در پاسخ به سوالی که حرف‌های شما در مورد انتخابات سالم این شائبه را در بین مردم ایجاد می‌کند که مگر قرار است انتخابات ناسالم در استان برگزار شود عنوان کرد: مردم خودشان به ما می‌گویند و از ما می‌خواهند که انتخابات سالم برگزار کنیم و می‌گویند مشکلاتی بوده لذا ما مجری انتخابات هستیم و در درجه اول سلامت و صحت انتخابات برای ما مهم است.
جمالی خطاب به خبرنگاران گفت: خیالتان راحت باشد انتخابات سالم برگزار می‌کنیم و خروجی همان است که مردم انتخاب کرده‌اند.
وی تصریح کرد: به عنوان مجری انتخابات سلامت و صیانت انتخابات حساسیت ویژه داریم، این مهم را تکلیف شرعی می دانیم و آرا مردم را بنا به فرموده مقام معظم رهبری حق الناس می دانیم.


کد مطلب: 413030

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413030/جمالی-خیالتان-راحت-باشد-انتخابات-سالم-برگزار-می-کنیم-خروجی-همان-مردم-انتخاب-کرده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1