کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کار کالدرون سخت نیست؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی/ غیبت مشکوک کاپیتان سرخپوشان

30 شهريور 1398 ساعت 21:46

پرسپولیس با تغییرات اندکی نسبت به بازی هفته گذشته با صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران بازی می‌کند. این در حالی است که کاپیتان پرسپولیس در این دیدار حضور نخواهد داشت.


پرسپولیس با تغییرات اندکی نسبت به بازی هفته گذشته با صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران بازی می‌کند. این در حالی است که کاپیتان پرسپولیس در این دیدار حضور نخواهد داشت.
گابریل کالدرون در حالی باید یازده بازیکن اصلی خود را در دربی نودم پایتخت انتخاب کند که در سه هفته ابتدایی لیگ برتر به ۱۹ بازیکن خود فرصت بازی کردن داده است.
سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پایتخت با وجود دو کلین شیت بوژیدار راد.شوویچ قصد دارد علیرضا بیرانوند را در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار دهد تا دورازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران برای هفتمین بار با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال قرار بگیرد.
کالدرون برای خط دفاعی پرسپولیس، محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده را در قلب خط دفاعی این تیم قرار داده و مهدی شیری را نیز در دفاع راست بازی می دهد.
همچنین محمد نادری پس از غیبت در ترکیب این تیم مقابل صنعت نفت آبادان بار دیگر شانس زیادی برای بازی کردن دارد تا محمد انصاری را بار دیگر نیمکت نشین کرده و در دفاع چپ بازی کند.
بزرگترین غایب این دیدار سیدجلال حسینی است که کاپیتان اول سرخپوشان به شمار می رود و با وجود نیمکت نشینی در دیدار هفته سوم عنوان شد که مصدوم است و روز شنبه هم به طور رسمی اعلام شد که بازی با استقلال را از دست داده است. حسینی در حالی جایی در فهرست سرخپوشان ندارد که به نظر می رسد شرایط او کمی متفاوت تر از فصول قبل است و باید با آن کنار بیاید.
کالدرون برای انتخاب هافبک های خود با دردسر شیرین روبروست. او در هر پست حداقل دو بازیکن دارد که می تواند از آنها در کمربند میانی پرسپولیس استفاده کند.
با این حال کالدرون از احمد نوراللهی در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد تا او در غیاب سیدجلال حسینی بار دیگر بازوبند تیمش را ببندد. همچنین مهدی ترابی و وحید امیری به احتمال فراوان در کناره های زمین بازی می کنند تا بشار رسن یا سیامک نعمتی به عنوان بازیساز، توپ را به آنها در گوشه های زمین منتقل کنند. البته در این بین شانس رسن از نعمتی بیشتر است.
همچنین کالدرون در نظر دارد علی علیپور و جونیور برانداو را به عنوان زوج خط حمله پرسپولیس در ترکیب قرار داهد تا شاید آنها طلسم گلزنی خود را در دیدار با استقلال تهران بشکنند.
تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶ یکشنبه هفته جاری در هفته چهارم لیگ برتر، دربی نودم پایتخت را مقابل استقلال تهران برگزار می کند.


کد مطلب: 412978

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412978/ترکیب-احتمالی-پرسپولیس-دربی-غیبت-مشکوک-کاپیتان-سرخپوشان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1