تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۴۱۲۵۹۱
تحرکات انتخاباتی اصولگرایان گچساران و باشت

رقابت اصولگرایان با تاجگردون در باوی

۱۹
۱
رقابت اصولگرایان با تاجگردون در باوی
کبنا ؛
رسانه منتسب به علیمراد جعفری خدمات به شهرستان باشت این نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی را در کانال خود قرار داده است.
همچنین صفحه طرفداران جعفری در اینستاگرام با نظر به افتتاحیه های رنگین و پر سر و صدای تاجگردون نماینده فعلی شهرستان های گچساران و باشت، چنین برنامه هایی را ملامت کرده و آن را درشت نمایی و مبالغه آمیز خوانده است. حدودا یک هفته گذشته، در این پیج شخصی تصویر جعفری در آیین افتتاح پل زهره قرار داده شده و اینگونه نوشته شده است: در سکوت به مردم خدمت کرد بدون هیچ تبلیغ و یا جشن به حدی فعالیت های علیمراد جعفری گسترده بوده است که نماینده ای با هشت سال سابقه نمایندگی و ادعایی کمی کمتر از خدایی ، از وجود این همه خدمت حاج جعفری درمانده شده است نکته مهم ✴دلیل فعالیت های زیاد جعفری این بوده است که بدنبال کار برای اقوام و جمع آوری سرمایه نبود.
انتقادات جعفری در این دو رسانه که محتملا با نظر مستقیم خود وی قرار داده می شود، نشان می دهد وی در فرصت باقی مانده حرفهایی برای گفتن دارد و اما قرار دادن خدمات خود در کانال رسانه ای اش تاکیدی بر انتقاد وی به تاجگردون است، چنانچه پیش از این غلامرضا پاکدل که کاندیدایی او در میان اصولگرایان محتمل است با برشمردن خدمات خود در دوره ریاستش به دفاع از کارنامه  خود و به انتقاد از جشن های تاجگردون در افتتاحیه ها پرداخته بود، جعفری نیز با انتشار خدمات خود به شهرستان باشت،با قصد یاداوری خدمات خود با یک تیر دو نشان زده، و هم از رویه تاجگردون در ارائه خدمات انتقاد کرده، هم اینکه می خواهد خدمات او را به پای دیگری ننویسند. حال یا خواسته به پای سید قدرت حسینی نوشته نشود، یا به پای تاجگردون؟ اما موضوعی مهم این است که جعفری با این ابراز وجود مجازی خود می خواهد غیرمستقیم به اصولگرایان حضور در صحنه اش را گوشزد کند.
اما در سمت دیگر زینل زاده، هم از بویراحمد گرمسیر و نزدیک به جعفری، فعالیت های خود را در قالب گفت و گو با مردم و حضور پررنگ بین شهرستان های گچساران و باشت از طیف های مختلف زنان گرفته تا قشقایی و باشتی ها گسترش داده است. زینل زاده و جعفری به دنبال افزایش پایگاه خود در بین باوی ها هستند، آنها می خواهند به نشست وحدت اصولگرایان نشان بدهند که باوی ها همانقدر که سید قدرت را می خواهند، به انها هم روی خوش نشان می دهند. از طرفی واکنش نارضایتی و ناراحتی خانواده های باشت و باوی به رسانه های منتسب به تاجگردون که اخیرا درصدد مظلوم نمایی برای تاجگردون بودند، نشان داد که تاجگردون در میان این جمع محوبیت کمی دارد و فعلا اصولگرایان در میان باوی دست پر تری دارند.
البته تاجگردون علاوه بر آنکه روی بیشتر ادارات به ویژه آموزش و پرورش تمرکز دارد، و به تازگی کلیپ ها و مصاحبه هایی ویدئویی انتشار می دهد که نشان دهنده این است که وی کمی نگران شرایط است، اما تبلیغ برای خود را همانند گذشته چهره به چهره و خانه به خانه برده، او روی قشقایی حساب باز کرده و البته مشخص نیست که چرا هم اصلاح طلب و هم اصولگرا نگاه ویژه ای به سبد رای قشقایی دارند و خیلی روی آن تمرکز دارند؟
تاجگردون همچنین با جوانان طایفه «میرسی» نارگ موسی و گشین هم جداگانه دیدار کرده، و در این دیدارها شاهد گلایه های زیادی نسبت به خود هست. گرچه مشخص نیست که تاجگردون بتواند جوانان را قانع کند که یک بار دیگر پشت سر او قرار بگیرند! تاجگردون در دوره های گذشته نشان داده که به همه یک نگاه یکسان ندارد. او از یک خانواده همه برداران را سر کار دولتی برده، و خانواده ای را هم توجهی نکرده. اما اصولگرایان به دنبال این هستند که روی این موضوع تکیه کنند و عموما شعارهای عدالت محوری و برابری می دهند.
هر چند دیگر اصولگرایان فعالیت کمتری دارند و حتی غلامرضا پاکدل پیش از این در مصاحبه ای گفته بود به صحنه نمی آید مگر آنکه مردم بخواهند و از این منظر فعالیت های او عموما واکنشی است، باید دید این فعالیت ها برای اصولگرایان مثمر است و می توانند در رأی تاجگردون را به سمت خود سرازیر کنند؟
بخشی از خدماتی که جعفری منتشر کرده، در زیر به همراه عکس آورده شده است.
پروژه های تربیت بدنی و امور ورزشی
پروژه های ساختمان های دولتی
پروژه های بهداشت و درمان
پروژه های جهاد کشاورزی و امور عشایر
پروژه های شهرداری
استقرار ادارات در باشت
شهرک صنعتی
پروژه های میراث فرهنگی
پروژه های گازرسانی
گلزار شهدا
آموزش عالی
آموزش و پرورش
پروژه های راهسازی
احداث چاه بزرگ پیچاب
ایمن سازی و تعویض روکش آسفالت محور باشت چرام
آسفالت جاده امام ضامن و مله برفی
زیرسازی و آسفالت اسلام آباد، بیدستانن، پشتکوه
روکش آسفالت روستای حاج قلندر
زیرسازی و آسفالت معبرهای تنگ آب، فتح، کوهسرکها، ده بزرگ، چاه تلخ، دلی رباط، گله گان، کلگه
پروژه بهسازی روستاها
بهسازی و جدول گذاری روستای برغون
بهسازی و جدول گذاری روستای چالموره
زیرسازی روستای برمامیون، ده کند، شوش علیا، شوش سفلی، سرتیپ آباد
احداث دیوار حمایت سیلاب تنگ هنگون
تامین اعتبار جهت بازگشایی و زیرسازی روستاهای گروس، زیردو، دره باشت، لیراب
جدول گذاری روستاهای بوستان، پاه تلخ، کته، سرآب بیز، آبدهگاه
واگذاری یک دستگاه وسیله نقلیه به هر یک از روستاهای دارای
آبفای شهری
پروژه اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی 45 میلیون تومان
آبفای روستایی
پروژه های تربیت بدنی و امور ورزشی
احداث سالن چندمنظوره باشت
احداث استخر سرپوشیده باشت (در دست اقدام)
احداث زمین های ورزشی روستاهای چاتلخ، سرآب بیز، بوستان
پروژه های ساختمان های دولتی
احداث مجتمع مسکونی دادگاه باشت
احداث ساختمان کمیته امداد امام باشت
احداث ساختمان تامین اجتماعی باشت
احداث ساختمان بسیج باشت
پروژه های بهداشت و درمان
احداث بستر درمان باشت(در دست ساخت)
احداث خانه بهداشت سرتپ آباد
احداث خانه بهداشت باشت
احداث مجتمع گلخانه ای سراب بیز
احداث جاده بین مزارع نیمدور، چالموره و ...
احداث پل بین مزارع باشت، تلی مویزی، عنا و ...
احداث کانال تلچگاه، تکیه، پیچاب، خان احمد و ...
تکمیل دیوار حفاظتی بوستان
تکمیل چاه آبک سرآببیز
احداث ایستگاه پمپاژ میرآب
پیگیری راه اندازی دانشگاه آزاد باشت
آموزش و پرورش
احداث مدرسه دخترانه خان احمد (راهنمایی)
احداث مدرسه دخترانه چاه تلخ(راهنمایی). دبیرستان بوستان. شبانه روزی باشت. احداث سالن ورزشی بوستان. احداث مدارس روستای سرآب بیز. ده کهنه ظفری. چم بلبل. بوستان کوچک. دبیرستان پشت کوه. احداث ئو مدرسه راهنمایی در شهر باشت. تعمیرات بیش از 10 مدرسه. ایجاد شش واحد سرویس بهداشتی در شش مدرسه. احداث مدرسه ابتدایی باشت.
پروژه های اداره برق
احداث و تکمیل و نصب سیستم روشنایی پایه های تلسکوپی
نصب براکت روشنایی جاده کمربندی در دست اقدام
احداث شبکه فشار متوسط روستاها
تکمیل شبکه روستایی و نصب براکت روستایی روستاهای آبدهگاه، کته، بوستان کوچک، پینه زار،پاه تلخ
احداث شبکه های فشار متوسط جهت پمپاژ کشاورزی منطقه
احداث شبکه فشار متوسط و نصب تراس مخابرات جهت تقویت شبکه های تلفن همراه

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای بابا اقای جعفری شما و زینل زاده در برابر تاجگردون عددی نیستید .اصلا تاجگردون عملکردس قابل قیاس با شما نیست
ب تو چ
Iran, Islamic Republic of
مثلا تاجگردون چ کرده
فردوس
Iran, Islamic Republic of
واقعا کسی که بدرد خانواده خودش نمیخوره چطورمیخواهی بدرد دیگران بخورند...عزیزان دکترتاجگرون یک چهره ملی هست و کل مسعولین پایتخت آرزو دارند که جلسه ای با ایشون داشته باشند..تواین چهل سال کدوم یک آزنماینده هایمان توکل استان این شایستگی راداشتند..کارایی داشتند فقط‌درحد توان خودشان
Iran, Islamic Republic of
پس کار ادارات چیه که همه کارها به نام نماینده ثبت میشه .هنوز نماینده ای که نمیداند وظیفه اش چیه باید هم از این کارهای کوچک که کار یه رئیس اداره است بنازد. این ۸سال به اندازه ۴۰ سال بودجه اومده تو استان .درجاههیی هم ایراد وجود دارد اما انصافا آن هایی که امتحان پس دادند وخودشان بزرگترین بکارگیری نیرو بدون آزمون را داشتند چرا از بی عدالتی حرف میزنند ‌.اگر راست میگویید آن هایی که دعوتتان میکنند رک به آن ها بگویید ما بدون آزمون و واسطه کسی را بکار نمیگیریم آن موقع می فهمید که چند نفر دور شما می مانند همشون برای اشتغال بدون ظابطه دور و ورشما میگردند.همان هایی که میگویند تاجگردون ما را نبرده سر کار .چرا روراست به مردم نمیگید
Iran, Islamic Republic of
دلی رباط پارسال آسفالت شد چرا که پیش چشم مردم است بگویی
واقعیت شهر
Iran, Islamic Republic of
درودبر حاج جعغری مردپرکاروبی ادعاکه انصافاپاکدست بودوبه همه اقوام نگاه یکسان داشت.امسال به نظرمیرسداقبال عمومی بادکترزینلزاده است وتاجگردون همانند یعنی روحانی میزان محبوبیتش درپایین ترین سطح رسیده وعملاهیچ شانسی برای پیروزی ندارد.اگرنامزدهایی که شانس پیروزی ندارندمانندحسینی پاکدل وجعفری انصراف دهند بی تردیدزینلزاده بااختلاف بالاپیروزخواهدشد
باوی
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب ببیند پنبه دانه گهی لف لف گه دانه دانه
رفیعی
Iran, Islamic Republic of
دلی رباط همه چیزش را مدیون تاجگردون است جناب جعفری فکر کنم شما اصلا بلد نباشید کجاست برادر
آلاکس
Germany
ایگوم جعفری یک سال نماینده بی این تعداد پروژه را کی برنامه ریزی کی طرح و کی اعتبارش را گرفت و کی اجرایی کرد ؟ والا ادم شاخ ایدراره دروغ هم حدی داره آقای جعفری ، جنابعالی اگر بخواهی به هر پروژه فقط یک ساعت سر بزنی چهار سال وقت لازمه حالا چطور طی یکسال این همه پروژه را انجام داده باشی ؟
Irani
Iran, Islamic Republic of
ایشون منظورش اینه که در زمان من اینها انجام شده غافل از اینکه تفاوت اصلی در اینه که تاجگردون پروژه‌های ناممکن رو تعریف کرد و انجام داد و انشالله خواهد داد
بنگروووووو
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون توي باشت و باوي راي زيادي نداره بره از دوراهي باشت اون ور سرمايه گذاري كنه
بومی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب نماینده منتسب به اصولگرا و از جنس امنیتی و حراستی اشتباه بزرگی هست هرچند که چهار سال که هیچ چهل سال هم همچین اشخاصی نماینده باشن به اندازه یکسال آقای تاجگردون موثر نخواهند بود.
بحث اشتغال رو همه التماس دعا دارند اتفاقا من اگه جای نماینده جدید باشم فرصت های سرمایه گذاری در شهر رو افزایش میدم و جوانها رو با تشکیل کارگروه های عملیاتی به شروع کسب و کار و حمایت‌های مورد نیاز تشویق میکنم.
با وجود آقای تاجگردون، صرفنظر از کارهای اجرایی گچساران دارای یک دارایی نامشهود به اسم اعتبار شده.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جعفری اگر فعالیت داشت برا گچ ساران ما میدیدیم جعفری چه به نمایندگی هیچکس تو مجلس نمیشناسش هیچکس ناخن تاج نمیشه...من درحال حاضر بیکارم سنمم 33هست ولی دکتر تاج باید بمونه برای نمایندگی گچساران
Iran, Islamic Republic of
جعفری، حسینی هر چی که بودن لااقل انصاف داشتن، و کار هم کردن، حالا شاید بعضی ها نمیخوان اون کارها دیده بشه. و یا نمیخوان ببینن.
موقع شه که تاج بره
بومی
Iran, Islamic Republic of
انصاف معیار و ملاک نباید باشه برادر، شما مطمئن باش در زمینه اشتغال همه راضی نخواهند بود راه گذر از بیکاری جوانها سرازیر شدن سرمایه گذار و طرح های کلان به سمت گچساران هست مطمئن باش من اگه سرمایه‌گذار باشم وقتی میبینم این شهر کوچیک ۵ بیمارستان داره و راه چند بانده داره فرودگاه و پرواز داره و ... برام جذاب میشه سرمایه‌گذاری
بازم میگم توی تله نیوفتیم انشالله چهار سال دوم رو برای گامهای مهمتر با آقای تاجگردون باشیم، بی عیب خداست و بس.
سنگک
Iran, Islamic Republic of
اقای فردوس مسئولین نه مسعولین حتما شما رو بااستخدام کرده که لرکه میزنی
باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر زینل زاده و درود بر جعفری عزیز .
انشالله یکی از این دو بزرگوار را مردم انتخاب کنند. و مردم ما انشالله آگاهانه انتخاب میکنند
امامزاده جعغر
Iran, Islamic Republic of
گچساران یک کلام زینلزاده وسلام
پورمحمدی
Iran, Islamic Republic of
با احترام به تمامی نمایندگان ادوار بخصوص جناب جعفری. قرار دادن فعالیتهای دولت،ادارات کل و ادارات و شهرداری های شهرستان که متولی صرف بودجه و مدیریت عمرانی و خدماتی جامعه هستندهمگی بعنوان رزومه فعالیت نماینده تلقی کردن آیا می شود پرسید که اگر حتی جدول گذاری یک روستا و وضوخانه یک مسجد تا آسفالت و روکش جادهای اصلی و فرعی و همه فعالیتهای ذکر شده که قطعا تعداد کثیری از آنها از قلم افتاده یا چشم پوشی شده مثل سفیدکاری منرل و تغویض رنگ درب منزل پیشخدمت فلان مدرسه و ... پس اینهمه سازمان و اداره برنامه ریز و مجری توی این مملکت و استان چیکاره اند؟ چرا اینقدر ارج و منزلت و جایگاه یک نماینده پارلمان که وظایف تعریف شده و خطیری دارد در این حد تنزل داده و بنوعی افکار عمومی را به سخره میگیرید؟ خداوند برای شخصیت و فکر این مردم احترام و ارزش بیشتری عنایت فرماید و به مدعیان خدمت بینش فراتری مرحمت کند.آمین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1