کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام قدردانی «سید رضا عسکری» از مردم

14 شهريور 1398 ساعت 1:34

«سید رضا عسکری» فعال سیاسی اصلاح‌طلب از مردم به خاطر حضور با شکوه در مراسم تشییع و بدرقه «مشهدی آبی‌جان عسکری‌نیک (شاکری‌نسب)» تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش کبنانیوز، متن پیام به شرح زیر است:

انا لله وانا الیه راجعون.
در ناباوری و بهت و حیرت شاهد هجرت مادری مهربان از جنس فرشتگان بودیم و فقدان این سرمایه بی‌مانند خانواده و ایل‌وتبارمان را به سوگ نشاند.
تحمل این غم بزرگ سخت و جانکاه می‌نمود اما حضور نوع دوستانی از دیار خوبان با طوفان مهر و سیل مهربانی رودخانه‌ای از امید در وجودمان جاری ساخت.
شرافت، حق‌شناسی و انسان‌دوستی مردم قدرشناس استان‌ها و شهرستان‌های سراسر میهن عزیزتر از جانمان سنگینی تالمِ فقدان مادر گران‌قدر و عزیزمان را بر ما سهل کرد،
کلمات برای توصیف این‌همه خوبی کوچک و زبان از تبین و تقدیر قاصر.
 جبران این‌همه بزرگواری و محبت از توان ما خارج و آنچه که بر ما سنگینی می‌کند دینی است که بر دوشمان به‌جای مانده است.
سروران و علاقه‌مندان بی‌شمار در دوره عیادت و در مراسم‌های تشییع و تدفین و ترحیم شرکت فرمودند، شخصیت‌ها و فرهیختگان زیادی از سراسر کشور با پیام و تلفن و حضور، بنده و خانواده داغدارم را مورد مهر و تفقد قراردادند، بنده به نیابت از خانواده داغدار و جمیع منسوبین به‌حکم وظیفه و قدرشناسی از همه سرورانِ گران‌قدر تقدیر و تشکر نموده و سر بر آستان همه عزیزانی که در این مصیبت یاریگر و تسکین‌دهنده خاطرمان بودند می‌ساییم و از خداوند متعال می‌خواهیم که توفیق جبران و شرکت در شادی‌های همه سروران گرامی را به ما عنایت فرماید.
وما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب.
با نهایت ادب و احترام.
سید رضا عسکری
۱۲ / ۶/ ۹۸


کد مطلب: 412439

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412439/پیام-قدردانی-سید-رضا-عسکری-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1