تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب : ۴۱۲۲۶۱
در نشست خبری فرماندار کهگیلویه با اصحاب رسانه مطرح شد

افتتاح و کلنگ زنی 39 پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه / بخشداری سوق تعیین تکلیف می شود

۰
افتتاح و کلنگ زنی 39 پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه / بخشداری سوق تعیین تکلیف می شود
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه عصر امروز در نشست خبری، اصحاب رسانه را  چشم بینا برای مسوولانی دانست که قصد خدمتگزاری دارند و اظهار کرد: امید می‌رود همه این چشم‌ها و دست‌های توانا به این سمت برود تا به مردم خدمتی شود و به ارامش و امنیت برسند.
علیرضا اتابک عنوان کرد: رسانه‌ای می‌تواند رسا باشد که ارتباطات خود را با بدنه مدیریتی دولت، دستگاه‌های مختلف برقرار کند و بتواند قلم ر ا در وضعیت جامعه تأثیر دهد.
اتابک با اشاره به مدت کوتاه یک ماهه سرپرستی خود گفت: در این مدت کوتاه، تک تک نقاط شهرستان، بسیاری از روستاها از آخرین نقطه دیشموک گرفته تا سایر نقاط بازدیدهای محسوس و نامحسوسی صورت گرفته، پتانسیل‌ها و تنگناهای شهرستان و بخش‌ها مشخص شد با مردم نشستیم، مشکلات را شنیدم رفع شدند و برنامه ریزی هایی هم صورت گرفت.
وی با بیان اینکه معتقد بودم ابتدا باید ساختار را درست کنیم و یک ساختار دونده و پای کاری داشته باشیم بعد برویم به سمت برنامه ریزی تصریح کرد: تا در ادامه این کارها با سیاست گذاری دنبال شود که مردم در بخش‌ها دارند ملاحظه می‌کنند، همچنین سمن‌ها را فعال کردیم، مدیران را پای کار آوردیم.
فرماندار کهگیلویه افزود: در همین مدت کوتاه  کارهایی انجام شد، رسانه‌ها وقتی عیب را می گویید خوبی را هم بگویید و ما استقبال می‌کنیم از نقدهایی که وارد هستند، برخی کارها بودند که 40 سال بر زمین مانده بودند ولی در این مدت رفع شدند.
این مسوول با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ادامه داد: باید انرژی و نفس تازه‌ای به کهگیلویه دمیده شود، کهگیلویه ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که با کار و تلاش کنار همدیگر می‌توان فضا را به سمت پیشرفت و ترقی پیش برد.
 اتابک همچنین از افتتاح و کلنگ‌زنی 39 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از 62 میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان خبر داد و گفت: روز جمعه با حضور استاندار برخی از این پروژه‌ها به نمایندگی دیگر پروژه‌ها افتتاح می‌شود که اگرچه برخی از پروژه‌ها را می‌توان افتتاح کرد اما چون قصد گول زدن مردم را نداریم به خاطر وجود ایرادهای جزئی از افتتاح آن جلوگیری کردیم تا پس از برطرف شدن همه مشکلات افتتاح صورت گیرد.
این مسئول بیان کرد: همچنین باند اضطراری فرودگاه پروژه‌ای بود که نیاز به آن در شهرستان احساس می‌شد که وسعت آن  ۲۰۰ هکتار و طول دیوارهای آن بیش از هشت هزارمتر اعتباریش بینی شده برایان  چهارمیلیارد تومان برآورد شده است که در روز جمعه این پروژه کلنگ زنی خواهد شد.
در خصوص رفع بلاتکلیفی بخشدار سوق و سردرگمی مردم که رسانه‌ای شده بود و نقدهایی به فرمانداری بود، هم بحث‌هایی شد که فرماندار کهگیلویه در اینباره گفت: انتخاب بخشدار یا فرماندار مستلزم طی کردن سیکل مشخص و زمان بر است که عجله کردن در این مورد می‌تواند در کیفیت انتخاب فرد مناسب تاثیرگذار باشد ولی به زودی مشخص می‌شود چون یکی از وظایف من است و خود از آن آگاهم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1