کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جوابیه ای به یک گزارش/حقایقی از ورزش آموزش و پرورش گچساران

امرالله محمدپور

4 مرداد 1398 ساعت 14:04

درنهایت بقیه کارهایی که سرکار همکار محترم به عنوان خدمات خویش برشمرده اند،جملگی کارها و اقداماتی است که تمام کارشناسان کشور در تمام استانها وشهرستان های کشور به عنوان وظایف سالانه انجام می دهند و مواردخاص قابل شمارش به حساب نمی آیند چرا که برگزاری مسابقات و اعزام تیم های مختلف به مسابقات استانی وکشوری ،المپیادها،استعدادیابی،برگزار می گردد کلاس های داوری ومربیگری ومیزبانی از تیمهای ورزشی و...جزء وظایف سالانه ی هر کارشناس می باشد که باید اجرا شوند.
لازم است به عرض سرکار خانم پناهپوری برسانم که شما در آن زمان دنبال ایجاد حاشیه وکارشکنی بودید و الان هم دنبال سرقت عملکرد دیگران هستید.


تا زدم لاف هنر خواجه به هیچم نخرید
بی هنر شو که هنرهاست دراین بی هنری
تاشدم بی خبر از خویش خبرها دیدم
بی خبر شو که خبرهاست در این بی خبری

ضمن تقدیم ادب به محضر همکاران و بزرگوارانی که این مرقومه را مطالعه  می نمایند،لازم دانستم در چند سطر پرده ای از ابهامات برداشته وحقایقی را برای عزیزان تبیین نمایم شاید چراغ راهی شود تا دیگران را از تاریکیِ مغلطه ها و نوشته های دنیای مجازی روشنی بخشد.
   اینجانب امراله محمدی پور که از سال 93تا اواسط 95درسمت کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش گچساران بودم ،پس از مشاهده ی گزارشی در سایت های نفتانیوز و زاگرونا تحت عنوان: موفقیت یک بانوی گچسارانی(خانم پروانه پناهپوری کارشناس فعلی تربیت بدنی آموزش و پرورش گچساران)در ورزش کشور .
بران شدم تا پاسخی شایسته تهیه و درج کنم تا حق و حقوق افرادیکه برای نظام جمهوری اسلامی متحمل زحماتی شده اند ضایع نشود از طرفی پاسخی شفاف به کسانی داده شود که با مصادره ی خدمات دیگران در صدد ارتقاء خود به هر قیمتی می باشند.
لذا توجه عزیزان را به درخصوص موارد ذیل الذ‌کر خواهانم.
۱_راه اندازی کانون حرکات اصلاحی در  سال 1394که این کانون بعنوان  دومین کانون  تخصصی حرکات اصلاحی در کشور در سال1394 بود و در زمان تاسیس، کامل ترین کانون در کشور بود ‌،
این کانون در زمان مدیریت آقای پورالحسینی در آموزش و پرورش پیشنهاد کار داده شد و در نهایت با حمایت ایشان و پیگیری های ما و آقای حمید قربانی و در نهایت با حمایت های مالی و حتی پیگیری های اداری دوست عزیزم جناب آقای سید وحید حسینی فر این کانون با مدیریت آقای حسینی فر شروع به کار کرد و در ادامه باز به درخواست  سید وحید حسینی فر  و حمایت های مدیریت وقت اداره  جناب آقای سیدظهیرالدین پورالحسینی  بخش بدنسازی تخصصی حرکات اصلاحی را در محل سالن مدرسه فراشبندی درسال95انجام گرفت و اینجانب در سال 95 به شهرستان دنا انتقالی گرفتم ،بدلیل تجهیز سالن وکارهای جانبی، در سال 96افتتاح شد که خانم پناهپوری فقط در افتتاحیه حضور داشتند. .
۲—اخذ مجوز مدارس تخصصی تربیت بدنی پسرانه و دخترانه در شهرستان گچساران باز در زمان ریاست آقای پور الحسینی  وحمایت مدیریت محترم با پیگیری های اینجانب و آقایان قربانی و  حسینی فر صورت گرفت  که این موضوع توسط ما و آقای حسینی فر مستقیما از وزارت دنبال میشد و گرفتن مجوز را شخصا اقای حسینی فر با روابطی که داشت گرفتندکه  تاریخ درخواست نامه تیرماه 95میباشد که به جای "هنرستان" نوشته شده بود "دبیرستان" و وزارت گفتند دبیرستان تربیت بدنی نداریم هنرستان باید در درخواست قید شود که تمام مدارک واسناد موجود می باشند.
تا در نهایت مجوز این مدارس درشهریور ماه۹۵صادر گردید .به دلیل محدود بودن زمان وبه حد نصاب نرسیدن آمار دانش آموزان،افتتاح  این مدارس درسال ۹۶ بعد از انتقالی اینجانب از اداره ی آموزش وپرورش گچساران صورت پذیرفت. که اکنون فقط یک  رشته تربیت بدنی فکر کنم در حال ادامه کارهست.
۳-یکی دیگر از اقدامات  درزمان تصدی کارشناسی اداره ی آموزش وپرورش گچساران،تصویب یک زمین ورزش های ساحلی در محل سالن هنرستان بود که زمین احداث مشخص گردیدکه حتی در جلسه شورای آموزش وپرورش مقرر شد ماسه ی مخصوص زمین ورزشی را شهردار وقت تهیه نمایند.متاسفانه سرکار خانم پناهپوری پس از انتقال محل کار  این پیشنهاد را رد کردند ومانع به حصول نتیجه واحداث این جایگاه ورزش های ساحلی شدند.
۴-مجموعه ی زمین چمن ،استخر وخوابگاه ورزشی آموزش وپرورش که یک پروژه ورزشی مهم برای اداره آموزش وپرورش بود بیش از ده سال درزمان ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد کلنگ زنی شده بودوحدود چهل درصد پیشرفت کاری داشت  درزمان مدیریت آقای پورالحسینی طی چند مرحله  مسئولین استانی وکشوری،آقایان دکتر عباس پور،دکترمحمدی ودرنهایت دکتر رئیسی  رئیس کل نوسازی کشور را به همراه دکتر تاجگردون ودر یک روز بارانی شدید آنهابه محل احداث تشریف اوردند و بازدید های لازم صورت گرفت وقول مساعدت داده شد که توسط شخص آقای پورالحسینی با حساسیت بالا و پیگیری مجدانه و مصرانه در نهایت بودجه ای در نظر گرفته شد وکار سکوهای چمن ورزشگاه شروع شد.
ناگفته ها نماند احداث استخر ، استخر ،زمین دانش اموزی بلوارگلستان گچساران ، خرید زمین سال ( ۸۵) اجرای دیواره محوطه سال (۸۷) ، اجرای سکوی تماشاگر و تکمیل دیوار محوطه سال (۸۹ )اجرای فاز اول استخر سال(۹۰) ، اجرای تکمیل سکوی تماشاگر و فنس اطراف دیوار سال( ۹۲)،تکمیل استخر دانش اموزی سال (۹۶)،تکمیل چمن سال( ۹۷) این مجموعه در زمان‌مدیریت آقای یدالله مرادی وآقای مسعود یاری استارت خورده بود که قطعا این دوعزیز در این پروژه نقش اساسی داشتند.
۵-راه اندازی طرح آموزش  شنا به دانش آموزان پایه سوم ابتدایی با هزینه بسیار اندک(البته با مشارکت مردم).
که از طرح های ملی بوده وبا همکاری آقای پور الحسینی دوباره راه اندازی نمودیم.
۶-درنهایت بقیه کارهایی که سرکار همکار محترم به عنوان خدمات خویش برشمرده اند،جملگی کارها و اقداماتی است که تمام کارشناسان کشور در تمام استانها وشهرستان های کشور به عنوان وظایف سالانه انجام می دهند و مواردخاص قابل شمارش به حساب نمی آیند چرا که برگزاری مسابقات و اعزام تیم های مختلف به مسابقات استانی وکشوری ،المپیادها،استعدادیابی،برگزار می گردد کلاس های داوری ومربیگری ومیزبانی از تیمهای ورزشی و...جزء وظایف سالانه ی هر کارشناس می باشد که باید اجرا شوند.
لازم است به عرض سرکار خانم پناهپوری برسانم که شما در آن زمان دنبال ایجاد حاشیه وکارشکنی بودید و الان هم دنبال  سرقت عملکرد دیگران هستید.

درپایان از همه عزیزانی که در طی سه سالی تصدی کارشناس تربیت بدنی اینجانب در آموزش وپرورش گچساران نهایت همکاری وهمفکری را داشتند،از جمله مربیان زحمتکش واحد تربیت بدنی،مدیریت محترم جناب آقای پورالحسینی که به حق سرمشق پیشرفت آموزش وپرورش شهرستان گچساران بودندو معاونین کلیه ی کادر اداری که به هر نحوی همکاری لازم با واحد تربیت بدنی  داشتند کمال سپاس وقدر دانی به عمل می آوریم. امیدواریم در تمام مراحل زندگی موفق ومنصور وپایدار باشید.  حافظ ارخصم خطا گفت نگیریم بر او
ور به حق گفت،جدل باسخن حق نکنیم.

باسپاس
امرالله محمدپور۹۸/۵/۲


کد مطلب: 411369

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411369/جوابیه-یک-گزارش-حقایقی-ورزش-آموزش-پرورش-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1