کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست اضطراری مدیریت بحران کهگیلویه مطرح شد

بحران مدیریت در کهگیلویه! / نیکبخت: بازی با جان «آویزش» و «عزیزی» در آتش، مدیرانی که ککشان نمی‌گزد!

16 تير 1398 ساعت 14:03

فرماندار کهگیلویه با اشاره به آتش سوزی کوه خائیز خطاب به مدیران، بیان کرد: رئیس منابع طبیعی کهگیلویه (آویزش) و محیط زیست کهگیلویه (عزیزی) شب تا صبح بدون غذا و آب در کوه خائیز بودند، دوستان ما در آتش با جان خود بازی می‌کنند و شما می نشینید ککتان هم نمی‌گزد!


نشست اضطراری مدیریت بحران کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه، معاون فرماندار و دیگر مسوولان در فرمانداری برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه قبل از ظهر امروز یکشنبه (16 تیرماه 98) با اشاره به مصوبات ابتدای سال پیش از وقوع بحران‌های آتش سوزی، اظهار کرد: اگرچه اکثر مصوبات بی نتیجه بودند ولی همه مدیران حضور داشتید، اعلام کردیم به دلیل بارندگی زیاد و رویش بی سابقه گیاهان احتمال آتش سوزی بسیار بالاست و مزارع و طبیعت در خطر هستند ولی به هنگام بحران جواب تماس‌ها را هم نمی‌دهید چه برسد به عملی کردن مصوبات!
جعفر نیکبخت خطاب به مدیران کم کار عنوان کرد: یا مسئولیت نپذیرید یا وقتی می‌پذیرید حداقل یک کمکی کنید، حداقل آب خوردن به کسانی که در صحنه هستند برسانید.
نیکبخت با اشاره به آتش سوزی کوه خائیز بیان کرد: رئیس منابع طبیعی کهگیلویه و محیط زیست کهگیلویه شب تا صبح بدون غذا و آب در کوه خائیز بودند، دوستان ما در آتش با جان خود بازی می‌کنند و شما می‌نشینید ککتان هم نمی‌گزد!
وی با ابراز نگرانی از دستگاههای عضو ستاد بحران، ادامه داد: اسامی مدیران کم کار یادداشت و به همراه تذکر کتبی برای مدیران کل ارسال می‌شود، نمی‌شود در مواقع بحران ما با تک تک شماها تماس بگیریم و بسیاری پاسخ هم ندهید، از خود دبیر بحران نیز ناراضی هستم.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به مصوبه جلسه قبل مبنی بر آماده باش دستگاه‌ها و ابزار و وسایل خود در مواقع بحران، افزود: این کم کاری از دبیر بحران است پیگیری نکرد و جای توجیه هم ندارد.
نیکبخت از پای کار بودن برخی دستگاه‌ها به ویژه منابع طبیعی و در ادامه محیط زیست، شهرداری‌های سوق و دهدشت، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و جهاد کشاروزی تشکر کرد و نارضایتی خود از دیگر دستگاه‌ها را عنوان کرد.
وی پسماند مزارع امسال را زیاد دانست و گفت: برخی مردم پسماندها را آتش می‌زنند وتوان مهار آن را هم ندارند و تمام سیستم آبیاری وقطره ای را به آتش کشاندند، که باید منابع طبیعی و جهاد کشاورزی پیگیر مسببان بحران باشند، در این خصوص چند پرونده نیز تشکیل شده است.   
نیکبخت در پایان یاداور شد: شهرداران و بخشداران نیز وسایل خود را تعمیر کنند، مدیران در مواقع حوادث با هماهنگی مدیریت بحران وارد عمل شوند و نیازی به تماس ما نباشد و پاسخ گوی تماس‌ها نیز باشید.


کد مطلب: 410859

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410859/بحران-مدیریت-کهگیلویه-نیکبخت-بازی-جان-آویزش-عزیزی-آتش-مدیرانی-ککشان-نمی-گزد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1