کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب مطرح شد

خرمدل: وضعیت حجاب در یاسوج نگران کننده است

24 خرداد 1398 ساعت 1:00

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شیعه نشین بودن و عقبه فرهنگی خوب این استان از وضعیت حجاب در یاسوج ابراز نگرانی کرد و افزود: این که یک یا چند دستگاه متولی امر شوند بی‌فایده است ما باید با وحدت و همدلی در این خصوص اقدامات و عملیات خداپسندانه انجام دهیم.


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی بدحجابی‌ها در شهر یاسوج اظهار نگرانی کرد و از دستگاه‌های فرهنگی خواست به وظایف خود عمل کنند.
به گزارش کبنا، جلسه هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب به همت بسیج جامعه زنان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد و مدیران برخی از ادارات شهرستان در سالن جلسات سپاه فتح برگزار شد.
فرمانده سپاه فتح استان ضمن گرامیداشت ۲۱ تیر روز عفاف و حجاب گفت: در توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نباید تنها زنان مخاطب قرار گیرند و نقش و مسوولیت مردان فراموش شود بلکه باید عفاف و حجاب به امری که به هر دو جنسیت زن و مرد مربوط می‌شود، تلفی شود.
سردار حمید خرمدل بیان کرد: باید مواظب و هوشیار و پای کار باشیم تا دشمنان اسلام که تاکنون با ابزار جنگ نرم و فضای مجازی علیه ایران اسلامی برخواسته‌اند و سعی در متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها دارند به خواسته خود نرسند.
وی با اشاره به شیعه نشین بودن و عقبه فرهنگی خوب این استان از وضعیت حجاب در یاسوج ابراز نگرانی کرد و افزود: این که یک یا چند دستگاه متولی امر شوند بی‌فایده است ما باید با وحدت و همدلی در این خصوص اقدامات و عملیات خداپسندانه انجام دهیم.
خرمدل با بیان اینکه شهر یاسوج شهری توریست پذیر و مسافرپذیر است، ادامه داد: مسؤولان مربوطه باید در این مکانها برنامه های فرهنگی بیشتری اجرا کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در حوزه ساماندهی و نظارت بر وضعیت مد و لباس نیازمند کار عملیاتی هستیم، خواستار نظارت بیشتر دستگاههای مربوطه شد.
مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه فتح بر لزوم تکریم حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و افزود: برخورد نرم و هوشمندانه با بدحجابی در جامعه از ضروریات جامعه است و با توجه به تمدن و فرهنگ ایرانی اسلامی حفظ حجاب باید در جامعه تقویت شود.
در پایان جلسه وظایف دستگاه‌های حاضر در جلسه در هفته عفاف و حجاب در اختیار مدیران قرار گرفت و سردار خرمدل از برگزاری دومین جلسه عفاف و حجاب در هفته آینده خبر داد.

 


کد مطلب: 410319

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410319/خرمدل-وضعیت-حجاب-یاسوج-نگران-کننده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1