کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

توضیحات معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره اظهارات اخیرش؛ ملت عراق برادران ما هستند، برخی رسانه‌ها برداشت اشتباهی کردند

9 ارديبهشت 1398 ساعت 10:44

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت عراق برادران ما هستند و در برقراری امنیت منطقه و بحران‌های طبیعی در کنار هم بوده‌ایم و هستیم.


روز گذشته (یکشنبه 8 اردیبهشت ماه 98) نشست هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون سیاسی استاندار این استان برگزار شد که در آن نشست حرف‌های را به «محمد کاظم نظری» منتسب دادند[کلیک کنید] که او در گفت‌وگو با کبنا، بخشی از آن صحبت‌ها را صحیح ندانست و گفت: ملت عراق برادران ما هستند.
متن این گفت‌وگو به شرح زیر است؛
محمد کاظم نظری معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی رسانه‌ها از گفته‌های من برداشت اشتباهی کردند.
محمد کاظم نظری در ادامه تاکید کرد: بلکه منظور من «بعثی‌ها» بودند و ملت ما جنایت‌های مزدوران بعثی را فراموش نمی‌کنند. و همانطوری که هم بیان کردم، اگر چه باید رفتار ما به تناسب سیاست روز تغییر کند، اما جنایت‌های بعثی‌ها هم نباید فراموش شود.»
وی در ادامه گفت: ملت عراق برادران ما هستند و در برقراری امنیت منطقه و بحران‌های طبیعی در کنار هم بوده‌ایم و هستیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال اختلاف افکنی بین مسلمانان هستند، ما باید بیش از گذشته بر وحدت و برادری مسلمانان تاکید کنیم و در انتشار اخبار هم باید دقت لازم صورت بگیرد.
 


کد مطلب: 409163

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409163/توضیحات-معاون-سیاسی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-باره-اظهارات-اخیرش-ملت-عراق-برادران-هستند-برخی-رسانه-ها-برداشت-اشتباهی-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1