کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

پلمپ شهربازی‌های غیراستاندارد در کهگیلویه و بویراحمد

7 ارديبهشت 1398 ساعت 14:12

درصورتی‌که شهربازی‌ها بدون داشتن مجوز استاندارد خدمات ارائه دهند، ضمن پلمپ تجهیزات آن‌ها، بهره‌بردار خاطی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد و تبعات ناشی از بهره‌برداری بدون اخذ مجوز استاندارد با بهره‌برداران است.


بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته 1100 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی توسط کارشناسان این اداره کل و شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد انجام گرفت.
رحمتی افزود: این بازرسی‌ها از تجهیزات شهربازی‌ها و زمین‌های بازی شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، چرام، لیکک، دنا، باشت و لنده صورت گرفته است.
 مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به اجباری بودن استانداردسازی وسایل و تجهیزات بازی و به‌منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی منجر به فوت و جرح که درنتیجه استفاده از تجهیزات غیراستاندارد در شهربازی‌ها و زمین‌های بازی رخ می‌دهد، کارشناسان این اداره کل و شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده به‌صورت مداوم از تجهیزات شهربازی‌ها و زمین‌های بازی سرپوشیده و روباز بازدید و بازرسی به عمل می‌آورند.
بهمن رحمتی تأکید کرد: تا زمان صدور مجوز استاندارد، اجازه فعالیت به بهره‌برداران شهربازی‌ها داده نخواهد شد.
مدیرکل استاندارد استان یادآور شد: درصورتی‌که شهربازی‌ها بدون داشتن مجوز استاندارد خدمات ارائه دهند، ضمن پلمپ تجهیزات آن‌ها، بهره‌بردار خاطی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد و تبعات ناشی از بهره‌برداری بدون اخذ مجوز استاندارد با بهره‌برداران است.


کد مطلب: 409080

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409080/پلمپ-شهربازی-های-غیراستاندارد-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1