کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد / عملکرد دولت تدبیر و امید در استان تدوین می‌شود

19 فروردين 1398 ساعت 1:03

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمالا سال جاری سفر دور دوم هیات دولت به استان را خواهیم داشت.


حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی گزارش عملکرد دولت‌ از سال 92 تا 97 گفت: گزارش اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش‌های عمرانی و اقتصادی استان از سال ۹۲ تا ۹۷ به تفکیک شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود.
وی اظهار داشت: در این گزارش که در قالب کتابی تدوین خواهد شد، تمام اقدامات صورت گرفته به تفکیک شهرستان‌ها و در حوزه‌های مختلف عمرانی و در بخش‌های مختلف اقتصادی به چاپ می‌رسد.        
وی تاکید کرد: همه مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان تا روز چهارشنبه ( 21 فرردین 98)، آمار و اطلاعات خواسته شده از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی را به سازمان مدیریت برنامه ریزی ارسال کنند.
وی اضافه کرد: گزارش عملکرد مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان نیز به روز رسانی و  ظرف یک ماه آینده منتشر می‌گردد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه احتمالا در سال جاری سفر دور دوم هیات دولت به استان را خواهیم داشت، افزود: مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان مورد بررسی و برای به سرانجام رسیدن آنها پیگیری لازم صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها اطلاعات و آمار خود را تا روز چهارشنبه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارسال کنند، گفت: علی‌رغم همه فشارها و تحریم‌ها، در سال مالی که تا تیر ماه ادامه دارد اعتبارات اختصاص یافته به این استان کم‌نظیر بوده است.
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان <<رونق تولید>> از سوی مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق آن، برنامه‌ها، پروژه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی که از مهمترین و تأثیر گذارترین ها در استان هستند از اولویت‌های  سال ۹۸ می‌باشد.           

نوروزی بیان کرد: در سال 1397 با تدبیر مناسب دولت، تخصیص پروژه‌های عمرانی کشور علیرغم فشارها و تحریم اقتصادی قابل قبول بوده و استان نیز به لحاظ تخصیص گرفتن اعتبارات از میانگین کشوری بالاتر بوده است.       
به گفته وی، در سال 1397 از محل‌های مختلف در بخش عمرانی بیش از هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تخصیص اعتبار داشته که این اندازه تخصیص فراتر از انتظار است.            
نوروزی یادآور شد: اعتبارات هزینه‌ای سال ۹۷ استان ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال بود که ۹۷ درصد آن تخصیص داده شد.


کد مطلب: 408469

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408469/سفر-هیأت-دولت-کهگیلویه-بویراحمد-عملکرد-تدبیر-امید-استان-تدوین-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1