تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۴۰۷۶۵۹

جاده باباکلان، بی بی حکیمه ترمیم می شود

۰
جاده باباکلان، بی بی حکیمه ترمیم می شود
کبنا ؛
یکشنبه 12اسفندماه از روند اجرای پروژه جاده های مسیر عملیاتی بی بی حکیمه ( س) توسط مدیر خدمات شرکت نفت،سرپرست روابط عمومی، رئیس اداره امورمهندسی ساختمان و کارشناسان اداره ایمنی بازدید صورت گرفت.
این بازدید به منظور بررسی و شناسایی مشکلات موجود در جاده های عملیاتی منتهی به حرم مطهر حضرت بی بی حکیمه(س)انجام شد و بر تعامل و همفکری در راستای اصلاح محورهای مذکور و تسهیل عبور و مرور راحت تر و ایمن تر برای زائرین مرقد مطهر  و گردشگران محترم در ایام تعطیلات نوروز و تسریع در روند اجرایی پروژه ها تاکید شد.
کردلو مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: با توجه به پایان سال و آغاز عید نوروز و وضعیت مهم و حیاتی جاده های عملیاتی، مشکلات دو محور ( از چهارراه بی بی حکیمه  به مرقد مطهر ) و ( باباکلان به سمت مرقد مطهر) شناسایی و جهت ترمیم نقاط آسیب دیده مقرر گردید 2 گروه از اداره ترابری و امورمهندسی ساختمان به صورت شبانه روزی نقاط آسیب دیده را ترمیم کنند. لازم به توضیح است طی این بازدید در محور اول بالغ بر 32 نقطه و محور دوم 17 نقطه آسیب پذیر شناسایی شد.
کردلو افزود: با توجه به مشترک بودن جاده های عملیاتی و مرقد مطهر بی بی حکیمه خاتون ( س) این اقدام به صورت ویژه و شبانه روزی برای تسهیل هرچه بهتر عبور و مرور زائرین و گردشگران محترم در راستای ایفای نقش مسولیتهای اجتماعی شرکت انجام خواهد گرفت.
شایان ذکر است شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت درجنوب کشور،فعالیتهای تولیدی وعملیاتی خود را در گستره ای از استانهای کهکیلویه وبویراحمد،خوزستان،بوشهر وفارس انجام ونقش به سزایی در اقتصاد کشور ایفا می نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1