تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۴۰۷۵۵۴
کبنا گزارش می‌دهد

ابهام در تأمین میوه شب عید کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

۲
۰
ابهام در تأمین میوه شب عید کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
کبنا ؛سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد چند روز مانده به عید به فکر تنظیم بازار میوه برای شب عید افتاده و داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نشست ستاد تنظیم بازار، از برنامه‌ریزی برای ذخیره‌سازی 30 تن سیب و 300 تن پرتقال خبر داد و می‌گوید: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده 30 تن سیب و 300 تن پرتقال باید برای شب عید تأمین و ذخیره‌سازی شود.
با توجه به آنکه تنها 22 روز به ایام پایانی سال زمان باقی‌مانده، اما سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دیرتر از هرسال به فکر تنظیم بازار شب عید افتاده که پایان فصل برداشت و‌ نبود محصول در دست باغداران‌ تنظیم بازار را سخت کرده است.
داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگاران می‌گوید: تاکنون 300 تن سیب و 20 تن پرتقال خریداری و ذخیره‌شده است که به‌زودی 20 تن پرتقال دیگر نیز اضافه می‌شود.
دیودیده ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در روزهای آینده باید میزان پرتقال خریداری‌شده را به 300 تن برسانیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: ضروری است تعاون روستایی از ظرفیت مباشران و تشکل‌های بخش خصوصی برای تأمین میوه شب عید کمک بگیرد.
دیودیده اضافه کرد: به‌طور حتم در شب عید امسال درزمینهٔ تأمین میوه و سایر کالاهای اساسی موردنیاز مشکلی نداریم و نظارت بر بازار استان تشدید می‌شود و با متخلفان قاطعانه برخورد می‌کنیم.
الیاس تاج‌الدینی مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در بحث ایام عید امیدواریم با تمهیداتی که وزارتخانه و دولت می‌بیند مشکلات میوه شب عید کم‌تر شود در دو مقطع اقدام به خرید کردیم، 600 تن سیب و پرتغال که 300 تن سیب را خریدیم و در سردخانه است در خصوص پرتقال هم در حال خرید هستیم اما در رابطه با مشکلات، در سطح استان آن‌ها را حل می‌کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم این دیودیده چه خدمتی کرده که اینجور. هیچ بهایی به خواسته مردم نمی دهند آقای احمدی استاندار...........
شهرگل
Iran, Islamic Republic of
مگه تعاون روستایی امسال ازبیرون اسنان میوه تهیه نکرده؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1