تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب : ۴۰۶۸۰۱
در بازدید فرماندار کهگیلویه از روستای گاودانه مطرح شد

نیکبخت: گاز به «گاودانه» می‌رسد/ آب،زمین های کشاورزی گاودانه را می برد

۱
۱
نیکبخت: گاز به «گاودانه» می‌رسد/ آب،زمین های کشاورزی گاودانه را می برد
کبنا ؛هم زمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی فرماندار کهگیلویه به همراه برخی مدیران دستگاه های خدمت رسان از روستای گاودانه جهت بررسی مشکلات بازدید و با مردم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه از اولین خبری که رسانه توجه مسئولان را به روستای  گاودانه  سوق داد 7  سال می گذرد،روستایی در 20کیلومتری مرکز شهرستان کهگیلویه  که حدود 30 خانوار جمعیت دارد.
آن روز آنها پلی می خواستند که از رودخانه عبورشان دهد و انگشتانشان را از دست (گرگر) خلاص کند،امروز آن پل را دارند و اهالی گاودانه خوشحال از اینکه  می توانند مشکلاتشان را به  گوش مسئولین برسانند میزبان فرماندار کهگیلویه بود.
جعفر نیکبخت در ادامه بازدیدهای کاروانی خود به اتفاق بخشدارمرکزی ومدیران منابع طبیعی،راهداری،میراث فرهنگی،جهاد،مخابرات از این روستا  بازدید کرد .
در این سفر مطالبات اهالی روستا از دستگاههای اجرایی مورد بررسی قرار گرفت واز این میان  ساماندهی تلفن همراه ،بهسازی کانال آبیاری کشاورزی،اجرای طرح آبخیزداری نزدیک به روستا،ساماندهی جاده دسترسی به روستا با زمانبندی مشخص در دستور کار قرار گرفت.
فرماندار دستور مطالعات تقویت پل و عبور شبکه گاز از رودخانه  را نیز  صادر کرد؛  پل گاودانه هنوز در لیست مطالبات مردم گاودانه است خواسته آنها این است که این پل برای عبور ماشین تقویت شود.
نیکبخت بر استفاده از ظرفیت شهرستانی دستگاههای خدمات رسان مصر است ،وی با کاروان مدیران از روستاها بازدید وبه مشکلات و مطالبات روستاییان رسیدگی میکند.
دهیار روستای گاودانه نیز در گفتگو با کبنا،نبود راه ارتباطی،اجرا نشدن طرح هادی و نبود خط تلفن و اینترنت در برخی نقاط روستا،از بین رفتن زمین های حاصلخیز کشاورزی به دلیل نبود دیوار حائل و سیل بند برای روستا را از جمله مشکلات روستای گاودانه برشمرد. کوثری گفت:در این روستا 40 خانوار با جمعیت 140نفر زندگی می کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
این سیاوش زمان مگه هنوز عزل نشده،،،،با همه دولتها هستن،،، استفاده کردن وهمه با تغییر شهرت استخدام شدن،،،،،،،
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1