تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۰۶۷۴۷
در بازدید فرماندار کهگیلویه از روستای چنگلوا مطرح شد

از نیمه کاره رها شدن درمانگاه خیر ساز چنگلوا تا ریزش پل های انتخاباتی

۰
از نیمه کاره رها شدن درمانگاه خیر ساز چنگلوا تا ریزش پل های انتخاباتی
کبنا ؛فرماندار شهرستان کهگیلویه در ادامه بازدیدهای  خود از روستاها اینبار نیز  همراه تعدادی از مدیران جهت بررسی مشکلات به روستای چنگلوا سفر کرد
جعفر نیکبخت در نشستی که با حضور بخشدار مرکزی،مدیران دستگاه‌های راه و شهرسازی،حمل و نقل،جهاد کشاورزی،بنیاد مسکن،آب و فاضلاب روستایی و اعضای شورا،دهیار و معتمدان محلی برگزار شده بود چندین مصوبه جهت رفع مشکلات چنگلواداشت.
نیکبخت با بیان اینکه به برکت نظام اسلامی طی چهار دهه خدمات خوبی انجام گرفته است،این خدمت را قابل قیاس با قبل از انقلاب ندانست و گفت: باید شکرگزار نعمت‌ها باشیم.
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: سیاست نظام بر محرومیت‌زدایی بود و خدمات 40 ساله قابل قیاس با گذشته نیست.
وی با بیان اینکه سن جوانان اقتضای آن زمان نمی‌کند ادامه داد: باید دستاوردهای انقلاب بیان شود تا بداند قبل از انقلاب نه از جاده خبری نه از آب آشامیدنی.
نیکبخت گفت: امروز به برکت نظام اسلامی همه روستاها از آب سالم برخوردارند جاده،مدرسه و مسجد دارند و بسیاری از روستاها آسفالت شدند.
این مسؤول مشکلات و نواقص را کتمان‌ناپذیر خواند و افزود: سال‌هاست کشور درگیر مشکلات خاص از قبیل تحریم و جنگ است دشمن درصدد است مردم را از انقلاب بدبین و نا امید کند اما مردم هوشیارند.
نیکبخت با اشاره به برنامه بازدید از روستاها تصریح کرد: در این بازدیدها که مدیران هم حضور دارند مشکلات روستا شناسایی و برای رفع آن‌ها به سه شیوه عمل می‌شود.
فرماندار کهگیلویه گفت: برای حل برخی مشکلات از توان شهرستان استفاده خواهم کرد مشکلاتی که از ظرفیت شهرستان خارج است را از طریق استان پیگیری می‌کنم و مشکلاتی که رفع آن‌ها نیازمند اعتبار ویژه است را در اعتبارات سال آینده پیش‌بینی خواهم کرد.
سید شرمت‌الله حسینی‌پرور در تشریح بخشی از خدمات انجام گرفته در روستای چنگلوا تصریح کرد: تکمیل جدول‌گذاری معابر و کوچه‌ها با کمک بنیاد مسکن و دهیاری انجام گرفت.
بخشدار مرکزی کهگیلویه احداث دیوار حایل،بهینه‌سازی و توسعه شبکه برق،آبرسانی و گازرسانی را از دیگر خدمات صورت گرفته عنوان کرد.
حسینی‌پرور افزود: درمانگاه خیرساز روستا نیمه کاره رها شده است.
همچنین دهیار روستا اختلاف بین آب و فاضلاب روستایی و شهری در تأمین و توزیع آب را از مشکلات برشمرد و گفت: در تابستان مردم سه روز در هفته از آب محروم‌اند.
رازدشت به نصب یک دهنه پل در روستا اشاره کرد و افزود: این پل هنوز مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.یکی از اهالی روستا در تأیید مشکل پل گفت: پل‌های انتخاباتی که با عجله و بدون در نظر گرفتن استاندارد ساخته شدند مشکل دارند پایه‌های پل ضعیف است و فرو می‌ریزد او معتقد بود تخریب این پل به مراتب از آسفالت آن به صرفه‌تر است.
در این نشست مقرر شد مشکلاتی از قبیل جاده بین مزارع،اصلاح پیچ‌ها و عریض شدن جاده تأمین آب شرب از سد کوثر،پیگیری افزایش سهمیه آرد واحدهای خبازی و تأمین روشنایی معابر با همکاری ادارات متولی رفع شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1