کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد

نیکبخت: به حاشیه سازی ها توجه نمی کنم

4 بهمن 1397 ساعت 15:26

این جلسه در حالی برگزار شد که فرماندار کهگیلویه حاشیه سازی از گذشته تا کنون را مانع پیشرفت کهگیلویه و کند شدن خدمت رسانی دانست و اظهار کرد:در حال حاضر نیز کسانی هستند که به حواشی دامن می زنند ولی به شخصه توجهی به این حواشی نمیکنم و نخواهم کرد.


صبح امروز جلسه شورای اداری کهگیلویه با حضور فرماندار و مسوولان در دهدشت برگزار شد.
این جلسه در حالی برگزار شد که فرماندار کهگیلویه حاشیه سازی از گذشته تا کنون را مانع پیشرفت کهگیلویه و کند شدن خدمت رسانی دانست و اظهار کرد:در حال حاضر نیز کسانی هستند که به حواشی دامن نی زنند ولی به شخصه به این حواشی توجهی نمیکنم و نخواهم کرد.
جعفر نیکبخت از سیاست های نظام  به محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: در شهرستان کارهای خوبی انجام گرفت، اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب راه درازی در پیش دارد،در مقطعی قرار داریم که وحدت و همدلی مردم و مسؤولان نظام بیش از هر زمان دیگری نیاز است.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی برای نا امید کردن مردم و براندازی نظام گفت: وظیفه ما این است که متفاوت‌تر از گذشته عمل کنیم.
وی مطرح کرد:کاستی هایی نیز هست که نتیجه معضلاتی است که انقلاب سال‌هاست درگیر آن‌هاست که می طلبد به همت ملت و به برکت انقلاب این کاستی‌ها هم برطرف خواهد شد.
نیکبخت موج رسانه‌ای در فضای مجازی را متذکر شد و گفت: باید این هجمه‌ها را خنثی کنیم.
این مسؤول اعتمادسازی با اعلام دستاوردهای نظام،تقویت همدلی بین مردم و مسؤولان و پرهیز از جهت‌گیری سیاسی را نیاز امروز جامعه عنوان کرد.


کد مطلب: 406680

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406680/نیکبخت-حاشیه-سازی-توجه-نمی-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1