تاریخ انتشار
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۵
کد مطلب : ۴۰۵۸۴۴
در خطبه‌های نماز گچساران مطرح شد

در خواست امام جمعه گچساران از رسانه‌ها؛ رسانه‌ها در روز 9 دی مسؤولان را زیر ذره‌بین قرار دهند تا چهره مسؤولان را بهتر بشناسیم

۸
۰
در خواست امام جمعه گچساران از رسانه‌ها؛ رسانه‌ها در روز 9 دی مسؤولان را زیر ذره‌بین قرار دهند تا چهره مسؤولان را بهتر بشناسیم
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: رسانه‌ها در روز 9 دی مسؤولان را زیر ذره‌بین قرار دهند.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان گچساران با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا راه رسیدن به خداوند است.
 امام جمعه گچساران با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو گفت: مهمترین این مناسبت بزرگداشت مراسم 9 دی ماه است روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است در واقع یک انقلاب و پیروزی بزرگی بود که این  پیروزی امت اسلام  بر منافقین  را به محضر مقدس مولای امام عصر (عج)  و رهبری و ملت سرافزاز امت اسلامی و خاصه به شهدای فتنه 88  که شهید شدند تا این مملکت بر رونق آن افزوده شود را این روز را تبریک می‌گویم.
 وی ادامه داد: همه ما با دقت به جریان و موضوع مهم 9 دی دقت، مطالعه و بررسی کنیم چرا که  قبل از جریان 9 دی دست دشمن که از برون کشور و هم نیروهایی که از برخی سفارت ها دستگیر شدند رسما بین کسانی بودند که خیمه ابا عبدالله را به آتش کشیدند این افراد رسما نیروهای برخی از سفارت ها بودند یعنی اینکه دشمن علنا و سریعا در مقابل مملکت، مردم و نظام در آن روز قرار گرفت.
 امام جمعه گچساران با اشاره به روایات و آیات قرآن  بیان کرد: خداوند در قرآن فرموده است، کسانی که اهل تقوا باشند، وقتی گروهی از دشمنان و شیاطین اسباب زحمت براشان فراهم می کنند وظیفه افراد تذکر است.
امام جمعه گچساران عنوان کرد: رهبری در برخی جاها انتقاد کردند که چرا سخن نمی‌گویید و ساکت هستید متاسفانه جو قالب می گویند چرا ما باید حرف بزنیم شما آرام باشید و چیزی نگویید.
حجازی افزود: رهبری فرمودند جوانان باید با درک ترفندهای مختلف از جمله ترفند فردی، اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی این ترفندها را خنثی کنند و نقشه دشمن را برآب کنند.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه  دشمن در تلاش شبه افکنی و تفرقه افکنی راهی برای انحراف به خصوص در نسل جوان ایجاد کردن است، ابراز کرد: نباید با دشمن با لحن شیرین و با لبخند سخن گفت چرا که دشمن است و کار دشمن دشمن افکنی است.
 حجازی بیان کرد: مدام و مدام به ما تاکید می کنند که حرف نزنیم آیا  وظیفه ما سکوت است؟
وی با بیان اینکه رهبری به عنوان جانشین امام زمان (عج)  آیا ساکت است و سکوت می کنند؟، گفت: پیامبر فرموده است، آنجا که وظیفه خود را به سکوت دهد لعنت خداوند بر آن باد و اگر هم توبه کند توبه آن قبول نیست.
امام جمعه گچساران اظهار کرد: در فتنه 88  مملکت دچار آسیب های عمیقی شد و مردم بی‌گناه زیادی کشته وانسانهایی به مصیب مبتلا شدند.
حجازی عنوان کرد: کسی که داد و فریاد در دفاع از اسلام و قرآن و اهل بیت (ع) و حقانیت ملت نکشد به فرموده پیامبر اکرم (ص) کافر است.
امام جمعه گچساران ابراز کرد: کسی که در در دفاع از قرآن، اهل بیت و پیامبر در مقابل آمریکا، اسرائیل و کافران حاکم بر حرمین شریفن روشنگری و از فتنه گران در سال 88 که عکس امام امت را پاره و رقاصی کردند و از آنها اعلام برائت نمی کنند و فریاد نمی کشند و سخن نمی گویند باید این نوع آدم‌های روسیاه  و همه آنها را بشناسد چرا  اوضاع مملکت این گونه شد زیرا این افراد بر مملکت حاکم هستند.
وی با اشاره به فضای مجازی که گفته می شود 9 دی مختص جریان خاصی نیست، گفت: گفته ما هم همین است چرا که در 9 دی مردم این مملکت همه مردم پای کار آمدند.
حجازی با بیان اینکه از این جهت می‌گوییم 9 دی مختص همه هست چرا که در برخی خانه نان شب نیست  و 8 بیکار وجود  دارد اما در برخی خانه پست و مقام های آن چنانی وجود دارد، افزود: امروز می گویند موضوع برجام بحث مالی نیست.
وی ادامه داد: موضوع 9 دی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کسانی که صریح نمی‌آید در بین مردم مرگ بر آمریکا، اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر نمی گویند  این افراد منافق و فتنه گر هستند و آنها را بشناسید.
امام جمعه گچساران با اشاره به اهمیت 9 دی خاطرنشان کرد: مسوولان  را از تهران تا روستاها در روز 9 دی  در زیر زیرذره‌بین قرار دهید و مشاهده کنید چه کسانی در این مراسم حضور خواهند یافت و مشخص می شود که چه کسی با این مملکت و یا با برون از کشور هستند.
حجازی با درخواست از رسانه ها خواست که مسوولان  را  در این روز زیر ذره‌بین قرار دهند تا دیگر بحث نفاق وجود نداشته باشد.
وی ادامه داد: رسانه ها با نامداران و مخصوصا مسوولان مصاحبه کنند و با سماجت و اصرار از انها بخواهند تا نظرشان را نسبت به موضوع 88 و سران فتنه اعلام کنند.
وی ادامه داد: تحرکات اخیر دولت آمریکا نیروی های خود را از سوریه و افغانستان را فرا خوانده است  این بدان معنا است که این دولت در حال سقوط است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دغدغه کار ندارید دغدغه مردم را ندارید دغدغه این همه خود فروشی وتن فروشی را ندارید دغدغه خود کشی ها جوانان را ندارید تا به حال کار اجرایی نکرده اید شعار شکم خالی مردمرا پر نمی کند. را پر میکند تنها این شعارهای تفرقه بینداز وحکومت کن . شما را رنگین تر می کند
سلامت
Iran, Islamic Republic of
که دنبال حرف ایگردی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خدا به داد برسد بااین معلومه که چه درانتظار است .
Iran, Islamic Republic of
خدا از خود فروشی و تن فروشی بندگانتان خبر دارید ای خدایگان مصر آیا یوسف زهرا میاید این مردم بدبخت را زیر یوغ ستم وستمگریهای راحت طلب در بیاورد ای یوسف زهرا ما نه مستجب الدعا هستیم ونه قدرت پاره کردن این زنجیر ستمی که به بر ما تنیده اند را داریم ای یوسف زهرا تنها حجت خدا بر روی زمین که یاور محرومینی خدایان ما از تن فروشی فقرا از گرسنگی طفلان پسر ودختر این سرزمینی که میلیونها جوانش را در راه خدا ودین اسلام وجهت ظهورت اهدا نمودند ندارند بیا وخط بطلان بر این فساد وفتنه تاریخ بکش ای مهدی ای صاحب الزمان ای فارس الحجاز ادرکنی ادرکنی ادرکنی ای صاحب الزمان اگر خواب بیدار شو اگر پیاده ای سوار شو شمشیر تو بردار همچون ابراهیم بتهای این زمان را در هم بشکن ای صاحب الزمان بتان زمان ابراهیم بر اثر جهل ونادانی بود ولی بتان این زمان بر اثر ضعف وعدم توان مردم بوجود آمده ای امام زمان افعی های روی گنج بیت المال خوابیدهجان مردم را به لب رسانده تو به فریاد برس تو به فریاد برس
Iran, Islamic Republic of
یگی چرا
Iran, Islamic Republic of
مگه. نونش آجر شده مگه بچه اش گرسنه است مگه نخورده دارد .تو همین جلسات است خدا به داد مردم برسد به فریاد مردم ومسولین برسد. نه دغدغه دارد نه پاسخگو ی مشکلات خوش به حال خودم که خر ندارم خبر به کاه و جو اصلا ندارم
خداشاهده حجازی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بیشتر میدونه اما کی باید از شما سوال کنه و تحت ذره بین قرار بده ها؟
ج..م ..معلم
Iran, Islamic Republic of
..مولوی میفرماید .
ماهی از سر گنده گردد نی ز دم
فتنه خیزد نی زخم
..ببینید در گچساران چه کسی مشوق فتنه است .فرمان فتنه و شعار مرگ. صادر شده .کسی که هیچ پایگاهی نداشته .. ما چیزی از این ندیدیم ..ما خواستار .در شهر گچساران هستیم .
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1