کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی مطرح شد

توضیحات فرماندار کهگیلویه در باره اظهاراتش در نشست خبری؛ با قدرت چانه‌زنی«هاشمی پور» پروژه‌ها فعال هستند

6 دی 1397 ساعت 21:50

بارها در پاسخ عزیزان خبرنگار عرض کردم اگر چه منابع مالی و اعتبارات ضعیف شده ولی به حمدالله با قدرت چانه زنی و تلاش‌های نماینده محترم شهرستان های کهگیلویه بزرگ پروژه ها فعال و در تلاش هستیم تا منابع مالی خوبی را برای این پروژه ها جذب کنیم.


فرماندار شهرستان کهگیلویه به پوشش خبری جلسه شورای مشورتی با اصحاب رسانه این شهرستان واکنش نشان داد و در رابطه با آن جلسه توضیحاتی دادند که از نظر خوانندگان گرامی می‌گذرد.
توضیحات ارساسی به پایگاه خبری کبنا نیوز به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و احترام خدمت همه مردم شریف شهرستان کهگیلویه و همه صاحب نظران و بزرگان این دیار بر خود لازم دانستم در مورد حواشی روزهای اخیر فضای مجازی در مورد نشست مشورتی با خبرنگاران عزیز نکاتی را به سمع و نظر همه عزیزان برسانم.
در فضای مجازی در روزهای اخیر  از صحبت های بنده در آن نشست مشورتی برداشت های خاصی شده ،لذا به اطلاع همه عزیزان و بزرگواران این دیار می رساند که در مورد تعطیلی و یا زمان افتتاح پروژه‌های بزرگ شهرستان از جمله پتروشیمی، آب رسانی چهار شهرستان و سیمان سپو صحبتی به میان نیامد و بارها در پاسخ عزیزان خبرنگار عرض کردم اگر چه منابع مالی و اعتبارات ضعیف شده ولی به حمدالله با قدرت چانه زنی و تلاش‌های نماینده محترم شهرستان های کهگیلویه بزرگ پروژه ها فعال و در تلاش هستیم تا منابع مالی خوبی را برای این پروژه ها جذب کنیم.
 در پایان برای سرفرازی و پایداری کهگیلویه و همه صاحب نظران و اهل قلم به ویژه اصحاب رسانه  آرزوی توفیق  و سعادت را دارم.

--------------------------------------------------------------------------------
جعفر نیکبخت سرپرست فرمانداری وخادم مردم شهرستان کهگیلویه


کد مطلب: 405815

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405815/توضیحات-فرماندار-کهگیلویه-باره-اظهاراتش-نشست-خبری-قدرت-چانه-زنی-هاشمی-پور-پروژه-ها-فعال-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1