تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۰۵۰۸۴
در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

افتخارات ورزش بانوان استان باعث پویایی استعدادهاست

۰
افتخارات ورزش بانوان استان باعث پویایی استعدادهاست
کبنا ؛مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست علی محمد احمدی استاندار و با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و مدیران دستگاه‌های دولتی برگزار شد به تشریح برنامه ها و عملکرد ورزش استان در حوزه بانوان اشاره و از اولین های ورزش بانوان و استان سخن گفت.
 سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با جایگاه ورزش استان در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت: با درایت و حمایت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار در تاریخ ورزش کهگیلویه و بویراحمد شاهد حضور یک بانوی استان در بازی‌های آسیایی جاکارتا در رشته کوراش، کسب مقام دوم در ماده پرتاب نیزه در بازیهای کشورهای اسلامی، قهرمانی تیم فوتسال جوانان بانوان در رقابتهای لیگ برتر، حضور دو بانوی هندبالیست در تیم ملی در رقابتهای آسیایی، حضور 3 بانوی هم استانی در تیم رول بال بانوان، حضور بانوی هم استانی به عنوان سرمربی تیم رول بال بانوان کشور و حضور 6 ملی پوش بانوان در تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان بودیم.
وی همچنین از حضور 7 نفر از ورزشکاران این استان در قالب تیم های واترپلو، هندبال و کوراش بانوان به بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی برای اولین بار در تاریخ ورزش استان اشاره و از حمایت های مادی و معنوی احمدی استاندار ورزش دوست از دستگاه ورزش استان در کسب این موفقیت ها تقدیر کرد.
علوی بر نقش احمدی استاندار در موفقیت ها و توسعه ورزش سخن گفت و استاندار را فردی برنامه محور و اجرایی دانست و بیان داشت: در سایه حمایت، پیگیریها و همراهی استاندار استان شاهد ارتقاء و شکوفایی ورزش کهگیلویه وبویراحمد خواهیم بود.
مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه تیم‌ها و ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی در رقابتهای کشوری زنگ تفریح نیستد اظهار کرد: کسب رتبه 24 در المپیاد استعدادیابی کشور یکی از بزرگترین دستاوردها و افتخارات ورزش استان در بخش بانوان است که به تازگی بدست آمده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار حمایت مسئولین استانی در اعتبارات فصل 5 استانی شد وگفت: امید می‌رود با حمایت استاندار و دیگر دستگاهها مشکل ورزش و جوانان استان و هیات های استانی مرتفع شود.
علوی از معاون ریاست جمهور در امور زنان خواستار تخصیص اعتبار برای احداث مجموعه یا کمپ ویژه بانوان شد و نبود وسایل نقلیه در ایاب و ذهاب ورزشکاران را یکی از مشکلات ورزش استان ذکر کرد و گفت: امید است با حمایت مسئولین و تلاش همه جانبه جامعه ورزش، شاهد حضور تعدادی از قهرمانان این استان در مسابقات 2020 توکیو باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1