کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد در همایش بسیج و بقاع متبرکه مطرح کرد

متاسفانه در بین دولتمردان چندان روحیه بسیجی حاکم نیست

8 آذر 1397 ساعت 1:29

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه در دولتمردان ما آنطور که باید و شاید روحیه بسیجی حاکم نیست، زمانی از این وضعیت و مشکلات رهایی پیدا می‌کنیم که تفکر بسیجی داشته باشیم.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها گفت: حاکم شدن روحیه بسیحی راه برون رفت از مشکلات است.
حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور در همایش بسیج و بقاع متبرکه که در حرم امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد، گفت: امامزادگان برای ترویج دین در زمان خودشان بسیجی‌وار در عرصه‌های مختلف حضور داشتند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بسیج را شجره طیبه دانست و عنوان کرد: هفته بسیج در سطح استان برنامه‌های متنوعی برگزار شد و پایگا‌ه‌های مقاومت بسیج برنامه‌های خوب و ارزشمندی داشت.
وی ادامه داد: بسیجیان ما در زمان اعزام به جنگ‌ در اماکن مذهبی حضور پیدا می‌کردند و با دعا و‌ توسل به این بزرگواران و با روحیه‌ای مضاعف عازم جنگ می‌شدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در زمان جنگ تمام کشورها حتی با دادن یک چوب کبریت از صدام و رژیم بعث حمایت کردند اما بسیجیان ما در برابر این تهاجم ناجوانمردانه ایستادند.
وی عنوان کرد: در روزهای تشکیل بسیج و پیروزی انقلاب بسیج رسالت حفاظت از انقلاب و در دوران جنگ ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز را داشت اما امروز وظیفه و رسالت بسیج حضور در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و سایر حوزه‌ها است و اگر در این شرایط روحیه بسیجی حاکم شود به طور یقین تمام موانع از سر راه برداشته می‌شود.
این مسوول عنوان کرد: متاسفانه در دولتمردان ما آنطور که باید و شاید روحیه بسیجی حاکم نیست، زمانی از این وضعیت و مشکلات رهایی پیدا می‌کنیم که تفکر بسیجی داشته باشیم.
جنتی‌پور با بیان اینکه وقتی می‌گویم بسیج عده‌ای فکر می‌کنند بسیج جنگ و تفنگ است‌، افزود: در سال‌های اخیر بسیج ما پویاتر شده و در همه عرصه‌های پیشرفت و ترقی کشور بسیج حضور دارد.
وی عنوان کرد: بسیج تنها در ایران نیست امروزه بسیج و روحیه بسیجی در عراق، لبنان، افغانستان، سوریه و یمن در مقابل دشمنان ایستاده است.
در ادامه نصیرزاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس به خصوصیات یک بسیجی اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم در لشکر مخلص حضرت امام اسم ما هم به عنوان بسیجی ثبت شود باید معرفت، معنویت، بصیرت و ولایت‌مداری را داشته باشیم.
وی تصریح کرد: اگر این چهار ویژگی بسیجی را داشته باشیم دیگر نیازی به غرب و امریکا و برجام و این موارد نیست، مشکلاتمان را خودمان می‌توانیم با کار و عمل از بین ببریم و  دشمنان را از رسیدن به مقاصدی که دارند مایوس کنیم.


کد مطلب: 404925

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404925/متاسفانه-بین-دولتمردان-چندان-روحیه-بسیجی-حاکم-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1