کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی:

کارآفرین کهگیلویه و بویراحمد هفته بسیج را تبریک گفت

3 آذر 1397 ساعت 13:32

تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرمان حضرت امام رحمت الله علیه نه تنها دشمنان زبون را مرعوب و منکوب ساخت، بلکه باعث شکوفایی خدمات و ایثارگری‌های غیرقابل وصفی با مدیریت جهادی و بسیجی در میهن اسلامی مان گردید



سید محمد دلباز کارآفرین بسیجی با صدور پیامی میلاد حضرت محمد پیامبر اکرم (ص)، هفته وحدت و هفته بسیج را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، سید محمد دلباز سرمایه گذار پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج و کارآفرین بسیجی در پیامی اینگونه آورده است که؛ فرا رسیدن هفته وحدت و سالروز میلاد سراسر نور و سرور پیامبر اکرم حضرت محمد ابن عبدالله (ص) و امام جعفر صادق (ع) را که همزمان شده است با هفته بسیج گرامی می داریم، خدا را شاکر و سپاسگزاریم که کشور عزیزمان ایران اسلامی از برکات و الطاف الهی با مدیریت بسیجی را به ما ارزانی داشته است.  و مدافعان آن را لشکر مخلص خدا، آنهایی که عاشقانه و با ایمان عمیق توأم با عواطف و کارآمدی در همه میدان ها می درخشیدند، قرار داده است. و به فرموده امام راحل و عظیم الشأن؛ «بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل، طراوت و حدیث عشق می‌دهد. نوای دلنشین تفکر بسیجی باعث یاس و ناامیدی و ناکامی دشمنان و جهان خواران گردید تشکیل دهنده گان این لشکر الهی کسانی بودند که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند؛« من همواره به خلوص و صفای بسیجیان خبطه می خورم و از خداوند می خواهم که مرا با بسیجیان محشور بگرداند» بسیجیان آنهایی بودند و هستند که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بسیاری از پیشرفت های کشور را مرهون تفکر آنها دانسته و می فرماید؛ بسیجی یعنی حضرت علی (علیه السلام) که تمام وجودش را وقف اسلام کرد.
تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرمان حضرت امام رحمت الله علیه نه تنها دشمنان زبون را مرعوب و منکوب ساخت، بلکه باعث شکوفایی خدمات و ایثارگری‌های غیرقابل وصفی با مدیریت جهادی و بسیجی در میهن اسلامی مان گردید. خدا را شاکریم که این لشکر الهی که مورد عنایت حضرت ولی عصر 0عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌باشند. علی‌رغم زخم زبان ها و تضعیف ها و بی مهری ها که همواره مشاهده می گردد. آنگونه که دیروز در میدان های نبرد با دشمن تیر و گلوله می خوردند اما عقب نشینی نکردند و امروز  هم  ضمن شنیدن تهمت ها و ناسزا گفتن دشمنان قسم خورده ی ذره کوتاه نیامده اند و باعث افتخار ملت شریف، رهبر فرزانه انقلاب،  شادی روح شهدا، خوشحالی جانبازان و ایثارگران در بستر بیماری و خانواده‌های معظم شهدا گردیده اند. امام خمینی (ره)فرمودند؛«در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام و من هم فرزند امام هستم و پیرو رهبری و افتخارم این است که خود بسیجی ام.  در پایان ضمن تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان جهان، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.
سید محمد دلباز
کارآفرین بسیجی
5 آذرماه 97
 


کد مطلب: 404848

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404848/کارآفرین-کهگیلویه-بویراحمد-هفته-بسیج-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1