تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۰۴۸۳۱
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

اتصال انقلاب اسلامی را به حکومت مهدی (عج) جشن می‌گیریم /استخوان‌های غرب در حال خرد شدن است

۱
اتصال انقلاب اسلامی را به حکومت مهدی (عج) جشن می‌گیریم /استخوان‌های غرب در حال خرد شدن است
کبنا ؛ویژه برنامه «نسیم رحمت» به مناسبت ولادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در دهدشت برگزار شد.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در این جشن بزرگ اظهار کرد: دشمن در جهت تخریب اسلام در تلاش است، مکاتب جعلی از جمله وهابیت، طالبان و داعش را روی کار آورد تا به خیال خود چهره اسلام را زشت کند.
حمید خرم دل با بیان اینکه یکی از این مکاتبی که جهان پشت سر گذاشت کمونیست بود، خداوند را نفی می‌کرد که البته به زباله‌دان پیوست، تصریح کرد: امروز نیز شاهد ادعای  مکتب سرمایه‌داری و نظام لیبرالیسم هستیم که صدای خرد شدن استخوان‌های این نظام‌های جعلی نیز شنیده می‌شود.
خرم دل ادامه داد: زمانی که دشمنان شاهد رشد اسلام شدند، برای توقف این رشد و بد معرفی کردن اسلام به جهان، داعش را راه اندازی کردند ولی به اذن خداوند این صدای اسلام بود که در دنیا طنین انداز شد و چیزی جز تحقیر برای آمریکا و استکبار نداشت.
وی افزود: اکنون در برهه حساسی از اسلام هستیم، پیام اسلام به اقصی نقاط جهان صادر شده است، استخوان‌های غرب در حال خرد شدن است و شاهد فروپاشی استکبار خواهند بود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن می‌خواهد با تضعیف روحیه مردم، اعتقادات آنها را کم رنگ کند، ولی جمهوری اسلامی ایران به برکت بسیج و تفکر و آرمان‌های بسیجی روز به روز بیشتر می‌درخشد. 
خرم دل بیان کرد: در این مسیر سه عنصر ولایت، اتحاد و همدلی و خدمت به مردم ضروری است.
وی مطرح کرد: دشمن نمی‌خواهد ما 40 سالگی انقلاب را بینیم اما نه تنها 40 سالگی بلکه 400 سالگی و مادام‌المعری انقلاب را جشن گرفته و به حکومت مهدی موعود متصل خواهیم شد.
خرم دل حضور در جشن‌های ولادت اهل بیت را زمینه ساز ظهور دانست.
به گزارش کبنا ازدهدشت، اجرای برنامه‌هایی چون استندآپ کمدی، سرود، مسابقه و تجلیل از همنامان رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از جمله محمد، احمد، محمود، جعفر و صادق از جمله برنامه‌های  اجرایی در جشن بزرگ میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1