تاریخ انتشار
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : ۴۰۴۷۷۱
مديركل اوقاف و امور خيريه كهگيلويه و بويراحمد:

طرح شوق تكريم در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

۰
طرح شوق تكريم در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
کبنا ؛
مديركل اوقاف و امور خيريه كهگيلويه و بويراحمد گفت: این طرح برای تکریم ارباب رجوع و برای آشنايي کامل در حوزه وقف و بقاع متبرکه درشهرستانها و رفع مشکلات مردم در حال اجرا است.
 حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران  در راستای تکریم ارباب رجوع و همچنین پاسخگویی به ارباب رجوع براساس برنامه ریزی های انجام در قالب اجرای طرح شوق تکریم  دیدار مردمی خود را برگزار کرد.
 در حاشیه برگزاری دیدارهای مردمی و اجرای طرح شوق تکریم در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران  با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد:  اجرای طرح شوق تکریم در راستای خدمت رسانی و مرتفع نمودن مشکلات ارباب رجوع را یکی از وظایف خود دانسته و در این زمینه تا جایی که امکان آن وجود داشته در خدمت گذاری  کوتاهی نخواهم کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بیشترین ارباب رجوع ما افرادی خاصی از جمله هیات امنا بقاع متبرکه، مساجد و افراد خیر هستند، گفت:  روزانه افراد زیادی به اداره کل و همچنین  به ادارات اوقاف  شهرستان  در جهت مسائل مربوطه به وقف و مساجد مراجعه می کنند.
 وی ادامه داد: این افراد سوالاتی در حوزه وقف و یا  مشکلات مستاجرین موقوفات و یا وقف اموال و املاک  سوالات خود را مطرح می کنند.
جنتی پور ادامه داد: این طرح برای تکریم ارباب رجوع و برای آشنایی کامل در حوزه وقف و بقاع متبرکه درشهرستانها ورفع مشکلات مردم در حال اجراست.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گفت: چون مسافت بعضی از شهرستانها به مرکز استان زیاد است، به جای این که مردم به مرکز استان بیایند خود به همراه برخی از پرسنل به  شهرستانها  سفر کرده و دریک ملاقات عمومی پای حرف های مردم خواهیم نشست.

 این مسوول  با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح جلوگیری از سرگردانی ارباب رجوع است، خاطرنشان کرد: در طرح شوق تکریم برآن شده ایم که شخصی که به اداره ورود می کند بدون انجام نامه نگاری مشکلات آنها رفع گردد.
 جنتی پور با اشاره به اینکه ملاقات عمومی مردم با مدیران در هفته یک روز انجام می گیرد، گفت: برخلاف دیگر مدیذان در سطح استان که یک روز را به ملاقات مردمی اختصاص داده اند، اداره اوقاف و امور خیریه در تمام طول هفته  و در هر جای استان  با کمال میل مشکل آنها مرتفع خواهد شد.
 مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه هدف آن است که ارباب رجوع تکریم و مشکلات آنها مرتفع شود، اظهار کرد: افراد مشکلات دارند و این مشکلات به آسیب های اجتماعی باز می گردد و ما هم به اندازه توان که بتوانیم این مشکلات را رفع خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: اجرای طرح شوق تکریم در تمامی مساجد، بقاع متبرکه، ادارات اوقاف شهرستان و در اداره کل به صورت متمرکز و مستمر برگزار می شود.
 جنتی پور خاطرنشان کرد: در طول یک ماه به تمامی شهرستان سر زده و مشکلات ارباب رجوع را بدون امدن به مرکز استان مرتفع خواهم کرد.
این مسوول خاطرنشان کرد: طرح شوق تکریم را به معنای واقعی خود آن در تمامی سطح استان  اجرا خواهیم داد.

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1