تاریخ انتشار
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۴۰۴۷۵۴
در خطبه‌های نماز جمعه موقت لنده مطرح شد

حمایت مردم از مواضع مقتدرانه دستگاه قضایی استان/ با روحیه بسیجی به جنگ مفاسد اقتصادی باید رفت

۱
حمایت مردم از مواضع مقتدرانه دستگاه قضایی استان/ با روحیه بسیجی به جنگ مفاسد اقتصادی باید رفت
کبنا ؛امام جمعه موقت لنده با اشاره به صحبت‌ها و مواضع رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه و بویر در خصوص برخورد استخدام‌های فله‌ای و مفاسد اقتصادی گفت:مردم حامی مسؤولان و متولیان مبارزه با مفاسد اقتصادی بوده و خواهان سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی و استخدام‌های فله‌ای در استان هستند.
 حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه شهر لنده، با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج  اظهار داشت: ۱۶ربیع‌الاول سالروز اولین نماز جمعه تاریخ اسلام بودت که اهمیت و جایگاه آن در پایه‌گذاری حکومت اسلامی بر همگان واضح و آشکار است.
وی با به خطبه‌های نماز جمعه افزود: توصیه به تقوا ، حفظ وحدت و برادری، رعایت و ترویج ارزش‌های اسلامی از مهمترین محورهای خطبه‌های نماز جمعه می‌باشد که عمل به آن سلامت، آرامش و سعادت بشر را به همراه دارد.
امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران  اقامه نماز جمعه در اقصی نقاط کشور بوده که دستاوردهای فرهفرهنگی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی  بسیاری به همراه داشته است.
الهی‌نیا با اشاره به ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام صادق(ع) یادآورشد: بزرگترین شخصیت عالم برای اصلاح بشر با بهترین صفات و مکارم اخلاقی در چنین روزی دیده به جهان گشوده است.
وی خاطرنشان کرد: این هفته که از آن به هفته وحدت یاد می‌شود می‌تواند منشأ وحدت، عزت و عظمت اسلام و مسلمین گردد البته اگر بتوانیم سیره و منش پیامبر را در جامعه اسلامی محقق سازیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده ادامه داد: خدمات ارزشمند امام صادق در جهت ترویج و توسعه معارف اسلامی باعث شده نام اسلام و شیعه بر تارک جهان بدرخشد.
الهی‌نیا در ادامه به هفته بسیج اشاره و گفت: تقارن هفته وحدت  با هفته بسیج  که نماد وحدت و همگرایی ملت ایران در ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب است فرصت ارزشمندی برای ترویج و توسعه وحدت جامعه اسلامی است.
وی به دستاوردهای عظیم بسیج در حوزه‌های مختلف را یادآور و خاطرنشان کرد‌‌: روحیه و عزم جهادی بسیج در هر عرصه‌ای باعث سرافرازی نظام و انقلاب شده‌ و امروز بیش از هر زمانی باید در جامعه ما ترویج یابد تا بر مشکلات فایق آییم.
الهی‌نیا به تلاش دشمنان برای مقابله با رشد و توسعه نظام اسلامی افزود: دشمنان ما می‌دانند دیگر تحریم  و توطئه ملت ایران را به عقب نمی‌راند یه همین خاطر ترور جوانان بسیجی و دانشمندان هسته‌ای ما همچون شهید شهریاری را به راه‌ انداختند تا به خیال خام خود درخت اسلام را از رشد و ترقی ساقط کنند غافل از اینکه این شهادت‌ها ما را در ادامه مسیر مصمم‌تر می‌کند.
وی در ادامه به مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: برخورد با فساد کارگزاران دولتی راه مقابله با مشکلات اقتصادی بوده که امیدواریم دستگاه قضایی با جدیت وارد عمل شود.
امام جمعه موقت لنده ضمن تقدیر از مواضع مقتدرانه رئیس دستگاه قضایی استان اظهار کرد: مردم استان با تمام توان از حرکت‌های جهادی و انقلابی مدیرکل دادگستری حمایت کرده و خواهان برخورد جدی با مفاسد اقتصادی هستند.
الهی‌نیا در ادامه به مواضع و سخنان ترامپ در خصوص ملت ایران اشاره و گفت: تروریست خواندن ملت ایران توهینی است که ملت ایران آن را بی جواب نخواهد گذاشت و در حمایت از ملت‌های مظلوم تا به امروز مبارزه به تروریست را بارها فریاد کشیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1