تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۰۴۴۱۲
با ارسال متنی مطرح شد

جوابیه‌ی مطلب «مشکلاتی که بر گرده پرسنل اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد سنگینی می‌کند »

۱۸
۱
جوابیه‌ی مطلب «مشکلاتی که بر گرده پرسنل اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد سنگینی می‌کند »
کبنا ؛مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد جوابیه ای در خصوص مطلب « مشکلاتی که بر گرده پرسنل اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد سنگینی می‌کند » که در این رسانه خبری منتشر شد، ارسال و خواستار اطلاع رسانی آن از طریق پایگاه خبری کبنا نیوز شده است.
متن به شرح زیر است:
مدیر مسئول محترم سایت کبنا نیوز
 با سلام و احترام
 پرسنل اورژانس ۱۱۵ همیشه جزو بهترین و سخت کوش ترین و کم توقع ترین پرسنل بوده و در عین حال با همه کمبود ها هرگز وظیفه ذاتی خود را فراموش نکرده و نخواهند کرد.
 گواه این ادعا نجات چند هزار بیمار در سال و در شرایط سخت و دشوار می باشد. کمبودها و مطالبات پرسنل یک مشکل کشوری هست که اتفاقا اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان های پیشرو در پرداخت این مطالبات میباشد.
 کارانه این پرسنل تا بهمن ۹۶ پرداخت شده است و سایر مطالبات هم انشاالله بزودی پرداخت خواهد شد البته در پرداخت اضافه کار علی رغم کمبودهای اعتباری دانشگاه با عنایت ویژه ریاست محترم دانشگاه اضافه کار ۴ ماهه پرداخت شده است.
در مورد افزایش حق مدیریت به عرض می رساند که هیچ کدام از معاونین اورژانس و روسای ۱۱۵ شهرستانها حتی یک درصد حق مدیریت دریافت نمیکنند و این موضوع تازه قرار هست در صورت موافقت در دستور کار قرار گیرد.
اما تخریب یک مجموعه ای که با جان مردم سروکار دارد فقط جهت کاهش انگیزه پرسنل خدوم اورژانس ۱۱۵ بوده و به هیچ عنوان پذیرفته نیست البته این چنین سخنانی از طرف پرسنل زحمتکش اورژانس ۱۱۵ نبوده و نیست و از طرف عده ای قانون گریز و بداخلاق می باشد که اتفاقا این افراد هیچ گونه ردیف سازمانی در اورژانس ندارند و فقط بر اساس غرایض شخصی اقدام به فرافکنی نموده‌اند.
 به اطلاع همشهریان عزیز میرساند که آموزش و بازرسی جهت ارتقای کیفیت کاری پرسنل بوده و جزء اصول اورژانس ۱۱۵ می باشد و کسانی که این کارها را لازم ندانسته و یا نمی توانند برتابند رفتارهای اینچنینی از خود نشان میدهند.
 قطعا در هر مجموعه ای هم سیستم تنبیه وجود دارد هم سیستم تشویق که اتفاقا در این اداره تعداد تشویقی ها چندین برابر تعداد افراد تنبیه شده می باشد.
 در پایان به اطلاع شما همشهریان عزیز رسانده میشود که مجموعه مدیریت و پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد و هرگز مسائل اینچنین ذره ای از انگیزه کاری ما را کم نخواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابشار
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کسی که ردیفش تو اورژانس نیست .که ردیفش تو دانشکده و هیئت علمیه،چرا.،چرا موضع تند؟این درد همه پرسنله،بله شما هم تقصیری ندارید،این مسائل باید رسانه ای بشه شاید جاهای دیگه کمکی کنن،یا لااقل بفهمن پرسنل اورژانس با چه شرایطی دارن فداکاری میکنن
اشنا
Iran, Islamic Republic of
جناب پورانفر عزیز مدیریت در اورژانس ۱۱۵ گچساران فقط مخصوص یک نفر هست وبس ایا وقت ان نرسیده خونه تکونی کنی چون وجودش را دیگر پرسنل برنمتابند یا دست بکار شو یا تا ما برای مدیریت شما دست بکار شویم خود دانی
K s
Iran, Islamic Republic of
جناب اقاي پورانفر ب نظر من يكي از كم كارامد ترين افراد در طول هفتسال مديريت مركز ١١٥رو داشتن صرفا از طريق جذب نيرو حالا يا .دست دادن ميز و مقامشون يا چيز ديگه ....وعده بار ها و بارها دادند هر سال وعده استخدام كه جز حرف.تابستون امسال دانشگاه چند تا استخدامي زده واسه رشتهاي مختلف ولي پورانفر هنوز تو جذب ٢٠تا نيرو .
دهدشت سبتی
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصل اموزش نیست چون همه رئی اهمیتش اتفاق نظر داریم مشکل اینه یه چند نفری فکر میکنن معلمن و بقیه دانش اموز،بابا همه کارمند هستیم،این چه کاریه که موضع گیری ایجاد میکنید.مثل همه جا کارگاه و کلاس اموزشی ضمن خدمت بذارید.اتفاقا کسانی که تاکید میکنن و اذیت میکنن رشتشون فوریت های پزشکی نیست،اینجا خونه ماست دوستشم داریم شمایید که بعد چند سال میرید بیمارستان یا یه جای دیگه.چرا زمانی که حاج چمن اموزش بود اینکارو نبود،حالا که این جوانان اومدن اموزش و کنترل کیفیت همه معترض شدن
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی
مطمئنا اگر چه همکاران فوریت های پزشکی زحمت زیادی میکشند ولی این زحمت باید روز به روز از کیفیت بالاتری برخوردار شود .
ضمن اینکه مسئله مالی الان نه تنها در اورژانس 115بلکه در بیمارستان ها وسایر ارگان های دولتی هم دچار مشکلاتی هست و اتفاقا اورژانس 115از خیلی از ارگان ها جلوتر میباشد
١١٥
Iran, Islamic Republic of
آقاى پورانفر بارها چه حضورى و با نامه ادارى اعتراض خود را از نحوه مديريت اورژانس گچساران بحضورتان رسانديم اما دليل و عكس العملى از شما نديديم ، لطفأ توضيح بديد ؟
تکنسین سی سخت
Iran, Islamic Republic of
بچه ها حقشون رو میخوان یه چیزی هم طلبکارید
همکار
Iran, Islamic Republic of
.ین مطلب می داند به دلیل مشکلات کاری که برایش پیش آمد دیگر هیچ سابقه مدیریتی را به چشم نخواهد دید.و هیچ ردیف سازمانی نیز در اورژانس ندارد و نیروی اورژانس نیست.نیروهای اورژانس بسیار نجیب هستند
پرسنل
Iran, Islamic Republic of
جناب پورانفرد بارها مشکلات و بی عدالتی ها رو در مورد اورژانس گچساران کتبا و شفاها به شما و رییس شبکه وقت و حتی ریاست های قبلی هم رسوندیم اما متاسفانه رفاقت دیرینه شما و دفاعیات نابجا و ... مشکلات را دو چندان نمود . تقاصا داریم در این پتج سال علیرغم مسکلات فراوانی که ایشون درست کردن چاره ای اندیشه شود چرا که در غبر اینصورت همراه مستندات به رباست سازمان اورژانس کشور و نماینده محترم ارابه خواهیم داد.
انصاف
Iran, Islamic Republic of
لازمست است باطلاع نویسنده محترم برسونم که ما واقعیت ها رو میدونیم . حق م.. رو ماهیانه میدن ضمن اینکه بطور خلاصه عرض کنم خدمتتون مشکلات اورژانس گچساران زیاده کاش کسی میومد حرف دل ما رو می شنید و از کسانی که مورد تایید و و وثوق پرسنل هست پرس و جو میکرد افسوس که گروههای قبلی رفتن که بگن چه ستم ها که نکشیدن.به کسی که سابقه حتی یکروز مسئول شیفت ۲ نفره نداشته چگونه است که در این جایگاه قرار میگیره هرچند بارها خواستن جابجاش کنن اما. قوی داره.و به اسم .هزینه میکنه که حتی روحشون هم خبر نداره.
United States
بپرسید چند نفر از نیروهای ستادی مدرک دانشگاهی فوریتهای پزشکی هستند ؟
همه یا هوشبری هستند یا پرستاری یا مدیریت سوانح
۱۱۵ همکار
Iran, Islamic Republic of
با سلام...
همکاران عزیز به دور از انصاف هست که خدمات آقای پورانفرد نادیده گرفته بشه فردی که پست مدیریت در سازمان اورژانس کشوری رو نادیده میگیره و در استان خودش خدمت میکنه ولی متاسفانه دانشگاه همکاری لازم رو با ایشون ندارن، از نوسازی آمبولانسها و پایگاهها و تجهیزات ...واقعا قبل از ایشون کجا بودیم و الان به کجا رسیدیم برید تحقیق کنید در فارس و حتی کرج خیلی از پایگاهها هنوز AED ندارن یا آمبولانس قدیمی دارن...قبل از ایشون اصلا ثباتی در دریافت اضاف کار نبود و در زمان ایشون استان ما جزو اولین استانهایی بود که کارانه رو پرداخت نمود....از جهت سنوات و معوقات هم که اکثر شهرستانها دریافت نمودند و از قضا همین شهرستانها اعتراض دارند و این چیزی جزو تخریب نیست....اما در هرسیستمی نواقصاتی و اشکالاتی هم وجود دارد...
اما سخنی با آقای پورانفرد : همه همکاران از خدمات شبانه روزی شما غافل نیستند و قدردان زحمات شما هستیم ولی به نظر می آید معاونان شما و مسئولین شهرستانها بی جهت برخی مسائل و مشکلات را که نمیتوانند حل نمایند به همکاران میگویند که شما دستور داده اید و خود شانه خالی میکنند و همه قصورات را گردن شما می اندازند و پیشنهاد میگردد به پرسنل خود اعتماد کرده و با آنها مشورت نمایید نه فقط مشورت از معاونان و مسئولین شهرستانها چ بسا همین افراد قصد تخریب و تحریک همکاران علیه شما را در سیستم دارند....
۱۱۵
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
رئیس مرکز فوریتهای های پزشکی گچساران حناب اقای گندمکار با جان و دل در خدمت مردم محترم گچساران هست و ان شاالله خواهد بود.و در این چند سال اخیر شایستگی های خود راجهت ارتقا سلامت نشان داده و امیدواریم که ایشان را در رده های بالاتر ببینیم.
لازم به ذکر است که نیروهای عملیاتی اورژانس سهم کثیری در این قضیه داشته اند که جا دارد از کلیه نیروهای فوریت های پزشکی تقدیر وتشکر بعمل اید
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب پورانفرد تا کی میخوای بابت بی تجربگی. در اورژانس گچساران هزینه متحمل بشی آیا وقتش نرسیده . ایشون پرستار هستن در جای دیگه ازشون استفاده بشه تا حاشیه ها جمع بشه واقعیت اینه که کسی. نمیگیره بجز تعداد معدودی از پرسنل اونهایی که خودش گذاشته مسیول پایگاهها.لطفا از نیروی با تجربه و کسی که گرفتاریهاش کمتر از ایشون باشه و بچه ها روش حساب کنن استفاده کن .ما دیگه خسته شدیم و بی انگیزه موندم توی این قضیه که ریاست چیه بابا چند بار خواستن ایشون رو جابجا کنن اما با هزار واسطه و ... دوباره مونده والله خوبیت نداره .
Australia
مدير همين آقاي پوران فر هست كه
سرباز
Iran, Islamic Republic of
دوستان سلام....
قدر زر را زرگر داند....
آقای دکتر پورانفرد فردی لایق و دلسوز و کاربلد همکاران هستند و مطمئنا همکارانی که قبلا در سیستم حضور داشتند و یا از بقیه استانها اطلاع دارند قطعا اطلاع کامل دارند که اورژانس استان واقعا چقدر متحول گردیده و بهبود یافته و این را هم باید درک کنیم که واقعا شرایط بودجه و تحریم و طرح تحول سلامت در چ شرایط سختی به سر میبره اون هم با سازمانی که هیچ درآمدی از خودش نداره....همین الان بیمارستانها هنوز کارانه و اضاف کار ۹۵ رو به زور دادن و ۹۶ رو چند ماهی اونم به صورت علی الحساب دادن پس بی انصافیه قضاوتهای احساسی....شاید وضع ایده آل نباشد ولی به نسبت خوب هست هر چند نقاط ضعفی هم وجود دارد از جمله از ناحیه معاونان و مسئولین شهرستانها که چابکی و فعال بودن و پیگیر بودن رو از آقای پوران فر یاد نگرفتن و منتظرن همه مسائل توسط آقای پورانفرد حل شود و اندک کمکی به ایشان در مورد حل مسائل پرسنل انجام میدهند.....امیدواریم دکتر پورانفرد همچون سابق به جدیت پیگیر مشکلات همکاران باشند و موجب دلسردی ایشون نباشیم و یاریگر ایشون باشیم....
باشت
Iran, Islamic Republic of
در جواب اقای سرباز باید عرض کنم بیمارستان ها اگه پول نمیدن دیگه امتحان نمی گیرن و و فراخوان نمی کنن و اذیتم نمی کنن
صداقت
Iran, Islamic Republic of
اقای رئیس شاید شما تا بهمن کارانه گرفتید ولی پرسنل تا اذرماه گرفتن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1