کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه:

سارق سابقه‌دار در دهدشت دستگیر شد

15 آبان 1397 ساعت 1:07

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از دستگيري یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف هفت فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.


فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از دستگيري یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف هفت فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، جهان دیماز از دستگیری یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه  در تشریح جزیئات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه و منازل در شهر دهدشت موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام یکسری اقدامات پلیسی، توانستند احدی از سارقان حرفه ای منزل و مغازه که دارای سوابق متعددی از جمله سرقت، اخلال در نظم ، ایراد ضرب و جرح را در این شهرستان و شهرستانهای همجوار داشت را در کارنامه خود داشت را شناسایی و دستگیر کنند.
دیماز در ادامه تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی و برابر اسناد و مدارک و ادله موجود متهم به صراحت به تعداد هفت فقره سرقت از جمله شش فقره سرقت مغازه و یک مورد سرقت منزل اعتراف که با حضور متهم صحنه های سرقت بازسازی که با تلاش ماموران، بخشی از وسایل سرقتی کشف و تحویل مالباختگان و در سایر موارد نیز متهم متعهد به پرداخت خسارت به مالباختگان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد که با قرار مناسب روانه زندان شد.


کد مطلب: 404349

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404349/سارق-سابقه-دار-دهدشت-دستگیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1