تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب : ۴۰۴۳۴۹
فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه:

سارق سابقه‌دار در دهدشت دستگیر شد

۰
سارق سابقه‌دار در دهدشت دستگیر شد
کبنا ؛فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از دستگيري یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف هفت فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، جهان دیماز از دستگیری یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه  در تشریح جزیئات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه و منازل در شهر دهدشت موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام یکسری اقدامات پلیسی، توانستند احدی از سارقان حرفه ای منزل و مغازه که دارای سوابق متعددی از جمله سرقت، اخلال در نظم ، ایراد ضرب و جرح را در این شهرستان و شهرستانهای همجوار داشت را در کارنامه خود داشت را شناسایی و دستگیر کنند.
دیماز در ادامه تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی و برابر اسناد و مدارک و ادله موجود متهم به صراحت به تعداد هفت فقره سرقت از جمله شش فقره سرقت مغازه و یک مورد سرقت منزل اعتراف که با حضور متهم صحنه های سرقت بازسازی که با تلاش ماموران، بخشی از وسایل سرقتی کشف و تحویل مالباختگان و در سایر موارد نیز متهم متعهد به پرداخت خسارت به مالباختگان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد که با قرار مناسب روانه زندان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1