کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تهاتر بیش از ۱۴ میلیارد تومان از بدهی‌های مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد

13 آبان 1397 ساعت 22:15

از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از بدهی‌های مالیاتی پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد تهاتر شد.


مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صاحبان ۳۶ شرکت تولیدی این مقدار از بدهی‌های مالیاتی خود را تهاتر کرده اند گفت:این افراد با ارائه مدراک و مستندات لازم از میزان بدهی‌های مالیاتی و مطالبات خود از برخی دستگاه‌های اجرایی بدهی‌های مالیاتی خود را تهاتر کرده که برای انجام نهایی به تهران ارسال می‌شوند.
 محمدعلی غفاری از اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان توسط دولت برای پرداخت بدهی‌های خود به پیمانکاران در سراسر کشور خبر داد و افزود:این اعتبار از محل بند (و) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۹۷ کشور اختصاص داده شده است.
وی تهاتر با استفاده از این تسهیلات را فرصتی مناسب برای پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی استان دانست و اضافه کرد:در این تسهیلات سهمیه‌ای برای هیچ کدام از استان‌ها در نظر گرفته نشده و شرط استفاده از این تسهیلات سرعت در کار از سوی پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی هر استان است.
مدیرکل امور مالیاتی استان از پیمانکاران استان خواست هر چه سریع‌تر مدارک و اسناد مربوط به میزان مطالباتشان از دستگاه‌های اجرایی و بدهی‌های مالیاتی خود را به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارائه و پس از پر کردن فرم‌های خاص از پیش تعیین شده به این اداره کل تحویل دهند.


کد مطلب: 404318

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404318/تهاتر-بیش-۱۴-میلیارد-تومان-بدهی-های-مالیاتی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1