تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۴۰۴۲۹۱
به مناسبت 13 آبان ماه

دعوت فرماندار شهرستان کهگیلویه از مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

۰
دعوت فرماندار شهرستان کهگیلویه از مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان
کبنا ؛«جعفر نیک بخت»فرماندار کهگیلویه به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهاني، ضمن بزرگداشت اين روز بزرگ، ياد و خاطره حماسه‌آفرينان انقلاب اسلامي را گرامي داشت و با صدور پیامی این روز را یادآور حماسه‌هاي جاودان در تاريخ پرافتخار ايران اسلامي ذکر کرد.
متن پیام به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم
اينك درآستانه روز بزرگ و حماسي روز ملي مبارزه با استكبار سيزده آبان قرار داريم روزي كه سه رويداد بزرگ و خاطره انگيز در دل خود جاي دارد روزي فراموش نشدني و تاريخ ساز و تقابل حق و باطل و نيز سرافرازي ايران اسلامي .سيزده آبان ۱۳۴۴ حضرت امام به همراه خاندان مكرمش از تركيه به تبعيدگاه دوم كشور عراق اعزام شدند و حقيقتاً اقامت ۱۳ ساله حضرت امام خميني(ره) در نجف اشرف علي رغم محدوديتهاي رژيم پهلوي و بعث عراق با صبر و بردباري وصف ناپذير مبارزات خود را برعليه رژيم طاغوت پهلوي پايه گذاري كردند .
یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز روز فریاد مرگ بر آمریکاي ملت ايران است که همواره به عنوان نماد استكبارستيزي از آن در تاريخ نام خواهند برد.
ديگر اتفاقات اين روز مهم تسخير لانه فساد و جاسوسي آمريكا بود كه در اين روز بزرگ به يكباره به حيات سياسي مملو از خبائث آمريكا و عملكرد سازمان جهنمي سيا در ايران خاتمه داده شد و اين آغاز تحول عميقي در جهت عريان ساختن ماهيت پنهان زمامداران آمريكا گرديد . و رويداد مهم ديگر اين روز باشكوه روز دانش آموز است كه دانش آموزان انقلابي بتوانند گوهر دانش و آموزندگي را در آينه حماسه و شهادت به زيبايي بنمایند.ان شاء الله بار دیگر با حضور وحدت بخش اقشار مختلف بویزه دانش اموزان و دانشگاهیان فرهیخته  در راه پيمايي شاهد حماسه ای دیگر در اعلام برائت و انزجار از استکبار جهانی خواهیم بود.

--------------------------------------
ومن الله التوفیق-جعفر نیک بخت
--------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1