کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

«گوهرگانی» پاسخگوی مردم می‌شود

7 آبان 1397 ساعت 20:45

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون استاندار در سامانه 111 پاسخگوی درخواست‌های مردمی می‌شود.


محمود مؤمن نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ترویج و عملیاتی کردن فرهنگ پاسخگویی و ایجاد حق دسترسي آسان و سريع مردم به خدمات اداري و نیز حق رسيدگي به‌موقع به نظرات، پیشنهاد‌ها و شكايات مردم شریف استان، روز چهارشنبه 9 آبان از ساعت 9:45 صبح تا ساعت 11:45 به مدت 2 ساعت «جعفر گوهرگانی» معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی مردم می‌شود.
مؤمن نسب در ادامه افزود: معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور زنده در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، از طریق سامانه تلفنی 111 پاسخگوی درخواست‌ها، اظهارات و دیدگاه‌های مردم استان در بخش‌های اقتصادی، تولیدی، تعاونی، سرمایه‌گذاری، صنعتی، کشاورزی، دامداری، امور بانکی، تسهیلات اشتغال، وضعیت بازار، کالا و مایحتاج عمومی و نیز وظایف نظارتی بر روند میزان تحقق برنامه اصلاح نظام اداری و نحوه اجرای برنامه‌ها و مصوبات شورای اداری استان است.
وی افزود: مردم فهیم استان می‌توانند از طریق سامانه 111 نسبت به موفقیت‌ها، برخوردهای مناسب و همچنین قصور یا بی‌توجهی احتمالی بعضی مدیران و دستگاه‌های مرتبط با مسائل اقتصادی، تولیدی و سرمایه‌گذاری با معاون استاندار به‌صورت گفتگو کنند.
مؤمن نسب اظهار داشت: در راستایی تسهیل امر پاسخگویی به هم استانی‌ها، از تماس‌گیرندگان درخواست نمود سعی کنند که خواسته‌ها و سؤالات آنان متناسب با حوزه وظایف و مأموریت کاری مسئول دعوت‌شده به مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی باشد.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با تأکید به محدودیت زمان مکالمه حداکثر 4 دقیقه برای هر نفر، از مردم درخواست نمود به‌محض اتصال به سامانه 111 و برقراری گفتگو، مباحث و صحبت‌های خود را طوری تنظیم نمایند که بتوانند در قالب زمان تعیین‌شده، خواسته خود را با مسئول مربوطه در میان بگذارند.
 
 


کد مطلب: 404146

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404146/گوهرگانی-پاسخگوی-مردم-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1