کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ضرورت ساماندهی جمعه بازار یاسوج / لزوم توجه ویژه به معیشت هزار سرپرست خانوار

29 مهر 1397 ساعت 8:43

وی ادامه داد: ابتدا باید مکان مناسب از هر لحاظ  برای اهالی جمعه بازار یاسوج مشخص شود و بعد اقدام به ساماندهی و یا جمع آوری جمعه بازار کرد.


رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با توجه به سازه غیراصولی جمعه بازار یاسوج ساماندهی آن ضرورت دارد، گفت: نباید نان حدود هزار سرپرست خانوار را آجر کرد.
به گزارش کبنا، رضا دلشادیان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با جمعی از اهالی جمعه بازار یاسوج، اظهار کرد: ساماندهی جمعه بازار یاسوج ضرورت دارد چرا که این مکان فعلی ایمنی لازم را ندارد و همانطوری که مسوولان مربوطه هم تذکر داده اند نه سازه محکمی دارد و نه تأسیسات برق آن اصولی و مهندسی می‌باشد.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: وضعیت جمعه بازار یاسوج سلامت جان و مال مردم را به خطر می اندازد و هر چه زودتر باید در زمینه ساماندهی آن تلاش کرد.
دلشادیان با قدردانی از مسوولان مربوطه و تلاش‌های انجام گرفته، افزود: از شهردار یاسوج و همه مسوولان که برای ساماندهی جمعه بازار یاسوج تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم، اما ذکر این نکته لازم است که نباید با اقدامات شتاب زده و غیرکارشناسی معیشت و امنیت اقتصادی بیش از هزار نفر سرپرست خانوار به خطر افتاد.
وی ادامه داد: ابتدا باید مکان مناسب از هر لحاظ  برای اهالی جمعه بازار یاسوج مشخص شود و بعد اقدام به ساماندهی و یا جمع آوری جمعه بازار کرد.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیش از 10 سال شهرداری یاسوج از محل جمعه بازار یاسوج برای خود میلیاردها تومان پول جمع کرد و در این ده سال باید فکری به حال این نقطه از شهر می کرد نه اینکه الان بخواهیم، مردمی که با تلاش زیاد برای خود رونق مالی و اقتصادی رقم زده اند، از نان خوردن بیندازیم و در حقیقت بی توجهی به معیشت این هزار نفر سرپرست خانوار آسیب های اجتماعی دیگری به دنبال خواهد داشت.
دلشادیان تاکید کرد: ورود شورای اشتغال شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد به این مسئله بسیار ضروری، اما تاکنون سکوت اختیار کرده است که باید در این باره به مردم توضیح دهند.


کد مطلب: 403898

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403898/ضرورت-ساماندهی-جمعه-بازار-یاسوج-لزوم-توجه-ویژه-معیشت-هزار-سرپرست-خانوار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1