تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۳۷۷۴
در مراسم تکریم و معارفه فرمانده‌هان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ملاحظه کرد، حرفی نزد تا الان / سردار بوعلی: فقط محبت دیدم

۱
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ملاحظه کرد، حرفی نزد تا الان / سردار بوعلی: فقط محبت دیدم
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه فرمانده‌هان سابق و جدید سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این نشست سرهنگ پاسدار حمید خرم‌دل به عنوان فرمانده جدید سپاه فتح منصوب و از خدمات سردار یدالله بوعلی تجلیل شد.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: سردار بوعلی با حساسیت و وقت‌گذاری در همه صحنه‌ها در کنار مردم و دولت بودند و برای حفظ نظام تلاش کردند و در بحث زلزله و سقوط هواپیما سپاه همکاری‌های بسیار خوبی داشت.
به گزارش کبنا، احمدی اظهار کرد: سپاه پاسداران یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است و همان طور که فرمودند از سپاه راضی هستم این عملکرد به گونه‌ای بوده که رهبری هم رضایت خود را اعلام کرده‌اند.
وی گفت: سپاه در ۴۰ سال اخیر در همه سختی‌ها در کنار مردم بوده و در دفاع از آرمان‌ها لحظه‌ای کوتاهی نکرده است و جا دارد که از فرزندان غیور این استان که در سپاه جانفشانی می‌کنند در حوزه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی قدردانی کنم.
احمدی گفت: یک سال و اندی در کنار سردار بوعلی بودم و در این مدت کوتاه ملاحظه کردم و حرفی نزدم، اما اینجا می‌گویم که سردار بوعلی به تمام و کمال غیرت پاسداری را در کمک به برنامه‌ها در همه امور فرهنگی و نظامی و عمرانی به کار گرفتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به خصوص در یک سال اخیر که دشمن هجمه‌های زیادی داشت سردار بوعلی با حساسیت و وقت‌گذاری در همه صحنه‌ها در کنار مردم و دولت بودند و برای حفظ نظام تلاش کردند و در بحث زلزله و سقوط هواپیما سپاه همکاری‌های بسیار خوبی داشت.
به گزارش کبنا، سردار یدالله بوعلی در آیین تکریم خود از فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خوشحال هستم چهار سال پیش در ایام محرم معارفه شدم اظهار کرد: جای شکر دارد که در ماه محرم در این مسوولیت تودیع می‌شوم.
وی گفت: اگر کاری برای رضای خدا انجام شده پیروز و موفق بوده‌ایم و اگر غیر از این بوده باخته‌ایم و فرصتی داده شد و اگر در مدت مسؤولیت خدمتی انجام دادیم موفق بوده‌ایم.
فرمانده سابق سپاه فتح افزود: به همکاران خودم گفتم که همه شما مراقب ما باشید که از نظر مادی برای خودمان کاری نکنیم.
بوعلی ادامه داد همه جا گفته‌ام که در این چهار سال غیر از محبت چیز دیگری از مردم استان ندیدم و از این بابت دست همه را می‌بوسم و حلالیت می‌طلبم.
فرمانده سابق سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: مسؤولیت‌ها همه گذراست و آن چه می‌ماند خاطره خوب است و از این بابت نسبت به مردم استان احساس دین می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آقای خرمدل استاد ما بوده انصافا به معنای واقعی استاد بودند بسیار خوب
موفق باشند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1