کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد:

احتمال بارش تگرگ و باد نسبتا شدید در مناطق سردسیری

22 مهر 1397 ساعت 16:48

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین میزان بارش شب گذشته در امام‌زاده جعفر ثبت شد.


کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین میزان بارش شب گذشته در امام‌زاده جعفر ثبت شد.
ولی بهر‌مند اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی بیشترین بارش‌ها را در امامزاده جعفر با 18.6 داشتیم و یاسوج فرودگاه 0.1، البته شرف آباد واکبرآباد بارش زیادی داشته، دوگنبدان 0، دهدشت 0، سی سخت 0، لیکک 0 بود.
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای 24 ساعت آینده برای مناطق سردسیری آسمانی ابری که به بتدریج افزایش ابر را خواهیم داشت پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: در برخی نقاط رگبار و رعد و برق  و در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ و همچنین ورزش باد نسبتا شدید وجود دارد.
پیش بینی بارشهای رگباری، تگرگ، رعد و برق، باد شدید و آبگرفتگی معابر در کهگیلویه و بویراحمد
همچنین مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی بارش های رگباری، تگرگ، رعد و برق، باد شدید و آبگرفتگی معابر در این استان خبرداد.
«رضا کاکاوند» افزود: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای سامانه ای از عصر دیروز شنبه، 21 مهرماه وارد استان شده که تا آخر هفته در استان ادامه دارد.
وی اظهارکرد: این بارشهای متناوب در برخی مناطق استان بخصوص ارتفاعات در بعداز ظهر و شب بصورت رگباری همراه با رعد و برق، تگرگ و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنابراین با این بارش ها در برخی مناطق استان که قابل توجه است، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نبوده و توصیه می شود جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم اتخاذ شود.
کاکاوند اضافه کرد: سامانه بارشی فعال تر از این سامانه در هفته آینده وارد استان می شود که جزئیات دقیق تر این سامانه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


کد مطلب: 403730

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403730/احتمال-بارش-تگرگ-باد-نسبتا-شدید-مناطق-سردسیری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1