تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۴۰۲۸۵۷
کبنا گزارش می‌دهد

سوال از مردم پاسخ از مسوولان کهگیلویه و بویراحمد/ از مدرسه ابتدایی سالم‌آباد یاسوج که امنیت ندارد تا سه راهی مرگ بنسنجان و اعتراض به اقدام ابهام‌انگیز مدیر مدرسه گچساران

۰
سوال از مردم پاسخ از مسوولان کهگیلویه و بویراحمد/ از مدرسه ابتدایی سالم‌آباد یاسوج که امنیت ندارد تا سه راهی مرگ بنسنجان و اعتراض به اقدام ابهام‌انگیز مدیر مدرسه گچساران
کبنا ؛خوانندگان سایت خبری کبنا نیوز و شهروندان استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق بخش صدای مردم [کلیک کنید] مشکلات خود را خطاب به مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کردند که ما نیز برای رفع و پیگیری این معضلات و مشکلات آنان را در معرض دید عموم قرار دادیم.
لازم به ذکر است که سایت خبری کبنا نیوز بخش صدای مردم[کلیک کنید]  را برای رساندن مشکلات مردم به گوش مسوولان راه‌اندازی کرده است
1-جهت نوبت «ام آر آی» مراجعه نمودم و با بد اخلاقی بیان کردند، لذا با توجه به وضعیت اقتصادی و نبود «ام آر آی» و هزینه‌های زیاد به شیراز رفتم و مسئولان باید در این رابطه چاره اندیشی کنند.
2-با سلام، مدت سه هفته است که اداره‌ی امور آب یه قسمتی از کوچه‌ی رجای 3 را کنده کاری کرده و آن را به امید خدا رها کرده و کوچه را با تلی از گل رها کرد.
3- تو را خدا به سه راهی بنسجان، بلهزار، تنگ مهریان رسیدگی فوری کنید. چون واقعاً مرگبار هست.
4-امان از دست جلسات تکراری ترافیک شهری که هیچ گونه خروجی ندارد، فقط سر کاغذ است، ای کاش مسوولان مربوطه خودش از نزدیک از فلکه جهاد تا پل مهریان وضعیت ماشین‌های میوه فروش که چگونه بلوار را اشغال کرده‌اند را می‌دیدند.
5- وضعیت پارک،چمن مصنوعی،آبیاری زمینهای کشاورزی،روشنایی معابر روستای آروی(گچساران) لطفأپیگری شود. با تشکر.
6-به اسلام، تو را خدا یکی پیگیری کند، فرعی 9 سالم آباد مجوز مدرسه ابتدایی دادن که دور دورش ساخت و ساز می‌شود و هیچگونه امنیتی ندارد، آیا اموزش و پرورش و نوسازی در جریان هست، لطفاً قبل از هر گونه اتفاقی پیگیری بفرمایید.
7-تعادل بازار یک اصل است. امروزه اقتصاد پویا درهرجامعه ای برای همه اقشار جهت در آمد زایی اصلی انکار ناپذیر می‌باشد. اما الان قشر مستضعف و بعضا کارمندان توان هیچ خریدی ندارند. چرا خودرو صد برابر شده است. واقعاً مجلس و وزیر صنعت ومعدن در خواب هستند.
8-چند روز پیش در شهر گچساران اولین همایش امنیت غذایی و سلامت پایدار برگزار گردید تا بعد از سال‌ها شاهد یک حرکت پسندیده در عرصه سلامت استان باشیم. بر کسی پوشیده نیست که امنیت غذایی در کنار سایر ابعاد امنیتی در کشور مسئله بسیار مهمی است که می‌تواند اثرات شگفت آوری بر عرصه سلامت داشته باشد. امروزه متاسفانه بخش اعظمی از بیماری‌ها به علت غذاهایی است که مصرف می‌کنیم که سطح پایین سواد افراد نسبت به غذا در کنار صنعت ناسالم و تولیدات غذایی نامناسب می‌تواند دو بال شکسته امنیت غذایی در استان کهگیلویه و به ویر احمد که جز 7 استان نا امن غذایی است باشد. افزایش حساسیت نسبت به این مقوله توسط برخی افراد ستودنی بوده تا اینکه در اولین گام این موضوع مهم مغفول مانده توسط انجمن تغذیه استان با ریاست اقای رضایی و همچنین جناب دکتر تاجگردون نماینده شهرستان گچساران استارت زده شد تا بار دیگر شاهد پیشرو بودن این نماینده در موضوعات حساس باشیم. انچه این مسئله را ارزشمندتر می‌نماید اینکه در ادامه این حرکت شاهد همایش‌های مناسب دیگر به همراه برنامه ریزی مناسب بود تا بتوان به سطح قابل قبولی از امنیت غذایی در جامعه رسیده و خود را از زمره استان‌های بسیار نا امن خارج نماییم. قطعاً این موضوع مهم نیاز به حرکت جمعی دستگاه‌های مختلف داشته تا بتوان به این مسیر پر پیچ و خم کمک نمود و استاندار استان که خود نیز ریاست شورای سلامت و امنیت غذایی استان را بر عهده دارد باید در این جلسات و به طور کلی با استفاده از نظرات و برنامه‌های افراد صاحب نظر حرکت مناسبی در این حوزه اجرایی نمایند. گرچه شرایط لازم جهت شرکت در اولین همایش استانی امنیت غذایی و سلامت پایدار را نداشته اما از همین جا ضمن تشکر از زحمات و ایده فوق العاده انجمن تغذیه استان و در راس جناب اقای رضایی و جناب اقای تاجگردون امادگی خود و جمعی از دوستان را به منظور هر گونه مساعدت و مشارکت در این موضوع مهم اعلام می‌داریم. با سپاس نسرین محمدی دانشجوی دکترای صنایع غذایی ژاله عباسی کارشناس تغذیه و کارشناس ارشد علوم صنایع غذایی مینا محمدپور کارشناس کشاورزی – ارشد محسن محمدی ارشد تغذیه –دکترای صنایع غذایی
9-چرا مسولان فکری به حال ترافیک شهر یاسوج نمی‌کنند.
10- وظیفه نظارت برکیفیت نان و نانوایی‌ها در شهر با کیست؟ چرا هیچ کس نظارت نمی‌کند؟ بیشتر نانوایی‌ها ساعت کاری مستمع آزادی دارند. واقعاً دیگر کی قراره نظم و انظباط دراین صنف برقرارشود. هرکس هر وقت دوست داشت درب نانوایی را باز می‌کند نه‌های نانوایی‌ها نان‌های با کیفیت لازم را ندارند.لطفاً به داد مردم برسید.
11-از استاندار محترم تقاضامندیم فکری به حال سه راهی تنگ مهریان بلهزار و بنسنجان کنید.
12-سلام چرا در پارک ساحلی و مهرورزی گاهی سرقت صورت می‌گیرد. ضمن تشکر بابت تلاش نیروهای محترم انتظامی، اگر امنیت نباشد گردشگری شهر کمتر می‌شود و درآمد شهر هم کمتر می‌شود.
13-سرپرست گچساران هر چه زودتر عوض شود به نفع نماینده، فرماندار، ترک و لر، به نفع همه مردم است
14- مدرسه واقع در آخر کوچه 108 دستگاه به دانش آموزان می‌گوید پول باید بدهید تا ثبت نام شوید چرا وزیر محترم می‌گوید مدارس دولتی حق گرفتن پول را ندارند ولی اینها توجهی نمی‌کنند، خواهشمندیم پی گیری نمائید.
15-شهردار محترم یاسوج تو را به خدا محله شرف آباد را در یابید اوضاع جاده‌ها خراب است شرف اباد روبروی ایران خودرو
16-گاز کشی روستای دو راه بهرام بیگی روستای شهید دادبین به کجا رسید.
17- سلام، واقعاً جای تعجب که مجسمه اریوبرزن ۲ ساله که شمشیرش شکسته و هیچ کسی تو شهرداری حاضر نشده این نماد استانی را تعمیر بکند، هر مسافری که وارد میشه با دیدن آن خندش میگیره، و البته پی میبره که مسئولین این شهر چقد بیخیال هستند. مگه میشه گفت که کسی آن را ندیده؟ ۱۰۰ هزار تومان هم خرج نداره اما ....
18-واحد اشتغال اداره کار گچسازان کارمند ندارد. با توجه به وضعیت بیکاری در شهرستان گچساران لطفاً از بسته بودن درب واحد اشتغال اداره کار گچساران گزارشی تهیه فرمایید.
19- با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین آموزش و پرورش تو را به خدا مگر در مدرسه دولتی باید پول بگیرند، هر روز وزیر محترم آموزش وپرورش اعلام می‌کند که پول گرفتن از دانش آموزان در مدارس دولتی ممنوع است. چرا فلان مدرسه 108 دستگاه شهرستان گچساران می‌گوید پول باید بدهید و یک برگه می‌دهد که به این شماره پول واریز کنید و من رفته‌ام و واریز کرده‌ام با توجه به اینکه نداشتم به خدا قرض گرفته‌ام تو را خدا پی گیری نمائید. باتشکر
20- سلام و تشکر از کبنا متاسفانه دهیار و شورای بلهزار، معابر و خیابان‌ها اکثراً نامگذاری نشده‌اند و تابلوها قدیمی شده‌اند. ورودی بلهزار معلوم نیست و فاقد تابلو می‌باشد. بخشدار مرکزی بویراحمد باید بیشتر پیگیری کند و با فرماندار از بلهزار سرکشی نمایند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1