تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۴۰۲۶۹۹
18 شهریور صورت می‌گیرد

برگزاری اولین همایش دستاوردهای40 سالگی انقلاب اسلامی در یاسوج

۱
۰
برگزاری اولین همایش دستاوردهای40 سالگی انقلاب اسلامی در یاسوج
کبنا ؛دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین همایش دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی ۱۸ شهریور ماه جاری با حضور اندیشمندان کشوری و اقشار مختلف مردم استان در سالن شهید جرجانی یاسوج برگزار می‌شود.
ستار هدایتخواه در جمع مسؤولان کمیته‌های مختلف جبهه فرهنگی انقلاب  اظهار کرد: اولین همایش دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی ۱۸ شهریور ماه جاری با حضور اندیشمندان کشوری و اقشار مختلف مردم استان در سالن شهید جرجانی یاسوج برگزار می‌شود.
  دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تبیین چرایی این همایش در این مقطع تاریخیافزود: تثبیت چهل سالگی انقلاب و بلوغ آن، دشمنان نظام و در راس آن استکبار جهانی را به توطئه های مختلفی واداشته است که می‌طلبد با تبیین دستاوردهای آن به یاوه‌گویی‌های دشمنان پاسخ قاطع داد.
وی چهل سالگی را در متون دینی رمز تکامل و کمال دانست و با اشاره به توهمات جان بولتن مشاور امنیت ملی آمریکا مبنی بر جلوگیری از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب تصریح کرد: استراتژی دشمنان و دسیسه‌های مختلف در قبال تثبیت چهل سالگی نظام اسلامی ،جامعه ایمانی را به ضرورت روشنگری و آگاهی بخشی بیشتر واقف ساخته است.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب با تشریح سند حقارت بار تثبیت قدرت آمریکا در چشم انداز ۲۰۲۵ گفت: آمریکا از خوف مبتلا شدن به سرنوشت شوم شوروی با هدف تثبیت قدرت و حفظ جرثومه های فساد خود در منطقه به رویکرد براندازی نظام جمهوری اسلامی به عنوان تنها ابرقدرت در عرصه رویارویی تمدن اسلام با غرب روی آورده و از اینرو قلب دنیا را خاورمیانه و ایران اسلامی را محور آن نامیده و به وهم خود مترصد تسخیر آن قبل از انقضای تاریخ این سند است.
هدایت‌خواه با بیان مولفه‌های اقتدار جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف نظامی، علمی، صنعتی و سرمایه‌های اجتماعی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی و عمق استراتژی آن در منطقه که به جنگ در پشت دروازه های بیت المقدس رسیده است ، استکبار جهانی و اذنابش را دچار وحشت و سردرگمی نموده است و در نتیجه به اقدامات متفاوت بدون جنگ می‌اندیشد تا فرزندان نامشروعش در منطقه را از باتلاق خودساخته نجات دهد.
وی به شیطنت‌های نظام وهابیت و صهیونیسم به سرکردگی آمریکا در منطقه اشاره و تصریح کرد: صهیونیست نژاد پرست و شیوخ شهوت ران وهابی به کمک نظام امپریالیسم غرب با تمام قوا به صحنه آمده است تا بلکه زهر چشمی از نظام اسلامی به عنوان نماد تمدن اسلامی بگیرد بطوریکه تقابل میان حق و باطل در هیچ دوره ای از تاریخ به این شدت و حدت نبوده است.
هدایت‌خواه سیاست غرب را در قبال استمرار چهل سالگی انقلاب، سیاست چماق و هویج دانست و با اشاره به تحرکات سردمداران و عناصر داخلی نسبت به برجام خاطرنشان کرد: دشمن موقعیت خودش را در خطر دیده و برای جلوگیری از فنای صهیونیست‌ها و شیوخ وهابی به هذیان‌گویی روی آورده است.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، وظایف اندیشه ورزان جبهه فرهنگی انقلاب را آگاه سازی مردم ، آرایش جنگی، روحیه جهادی ، درک شرایط و مقابله با بحران سازی برآمده از موسسات نظرسنجی دشمنان برشمرد و افزود:  قاطبه مردم باید با سیاست روانی طبل جنگ دشمن جهت تغییر رفتار در جمهوری اسلامی آگاه باشند و اجازه جولان به عناصر سر سپرده دشمن در حوزه اقتصادی و رسانه‌ای ندهند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب جنگی رخ نخواهد داد.
هدایت‌خواه، تقابل دشمن را با به راه انداختن جنگ‌های نیابتی و باستان‌گرایی سلبریتی ها نشانگر اقتدار جمهوری اسلامی خواند و خواهان پاسخگویی به شبهات در فضای حقیقی و مجازی و نیز تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بر دکتر ستار هدایتخواه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1