کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد

40 فقره جهیزیه در کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

5 شهريور 1397 ساعت 21:19

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مهمترین اقدام های کمیته امداد کشور و این استان کمک به ازدواج آسان مددجویان زیر پوشش از طریق اهدای جهیزیه به آنان است.


فرید محبی اظهار داشت: ارزش این تعداد جهیزیه اهدایی افزون بر 140 میلیون ریال است.
وی افزود: دوره آموزشی یک روزه قبل از ازدواج نیز برای این 40 زوج جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از مهمترین اقدام های کمیته امداد کشور و این استان کمک به ازدواج آسان مددجویان زیر پوشش از طریق اهدای جهیزیه به آنان است.
محبی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه ‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای مددجویان زیر پوشش ایجاد اشتغال پایدار است.
وی ابراز داشت: هفته دولت امسال 51 طرح اشتغالزایی با اعتبار 10 میلیارد و 200 میلیون ریال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در هشت شهرستان ‌این استان اجرا می ‌شود.
محبی گفت: افتتاح 11 واحد مسکن مددجویی با اعتبار سه میلیارد و 575 میلیون ریال و کلنگ زنی چهار واحد مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال از دیگر برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال خواهد بود.
وی اظهار داشت: 180 فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار 6 میلیارد و 300 میلیون ریال در هفته دولت امسال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود که میزان آن بین 30 تا 50 میلیون ریال برای هر نفر است.


کد مطلب: 402570

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402570/40-فقره-جهیزیه-کهگیلویه-بویراحمد-اهدا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1