کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده بویراحمد و دنا:

زارعی: هیچ ارتباط اقتصادی و شخصی با سرمایه گذار پتروشیمی مارگون ندارم

5 شهريور 1397 ساعت 18:42

مجوز آب مورد نیاز این طرح بزرگ اقتصادی 15 میلیون متر مکعب بوده که با طراحی جدید و ایجاد ماشین آلات به روز این میزان برداشت آب به 4.5 میلیون متر مکعب رسیده است.


نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: هیچ گونه ارتباط اقتصادی و شخصی با سرمایه گذار پتروشیمی مارگون بویراحمد ندارم.
 غلام محمد زارعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای راه اندازی پتروشمی مارگون بویراحمد با هدف توسعه و ایجاد اشتغال برای جوانان از هیچ کوششی دریغ نکردم ولی هیچ گونه ارتباط اقتصادی و شخصی با سرمایه گذار این طرح ندارم.
وی با تاکید بر اینکه ایجاد پتروشیمی مارگون بویراحمد می‌تواند نقش بسزایی در توسعه استان و کاهش بیکاری داشته باشد، عنوان کرد: سرمایه گذار این طرح بزرگ اقتصادی یک ریال از منابع کشور هزینه نمی‌کند و اعتبار مورد نیاز از طریق فاینانس خارجی تامین می‌شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده مجوزهای لازم برای ایجاد پتروشمی در منطقه سقاوه مارگون از جمله مجوز تامین خوراک و تامین آب اخذ شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
زارعی ادامه داد: مجوز آب مورد نیاز این طرح بزرگ اقتصادی 15 میلیون متر مکعب بوده که با طراحی جدید و ایجاد ماشین آلات به روز این میزان برداشت آب به 4.5 میلیون متر مکعب رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه آماده هرگونه همکاری با تولیدکنندگان و صنعتگران برای راه اندازی کارگاه‌های تولیدی و کارخانه‌های جدید هستم، تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم نیز با سرمایه گذاران همکاری کنند و در این زمینه سنگ اندازی نشود.


کد مطلب: 402567

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402567/زارعی-هیچ-ارتباط-اقتصادی-شخصی-سرمایه-گذار-پتروشیمی-مارگون-ندارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1