تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۴۰۱۵۱۹

پایین کشیدن تابلوی استاد «شجریان» در کهگیلویه و بویراحمد

۵
۰
پایین کشیدن تابلوی استاد «شجریان» در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛دهیار روستای «بیاره» که اخیراً کوچه‌ای را در این روستا به نام استاد شجریان نام‌گذاری کرد و خیلی‌ها آن را تحسین کردند.
 
بااین‌حال اما هنوز مدت‌زمان زیادی از این حرکت و انعکاس آن در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نگذشته بود که خبر رسید تابلوی مزین به نام استاد شجریان برداشته‌شده، موضوعی که باعث واکنش افکار عمومی و حتی رسانه‌های استانی و کشوری شد و همه دنبال این پرسش بودند که بدانند از طرف چه کسی و چرا دستور پایین کشیدن تابلو صادرشده است.
 
«نادیا صداقت»، سرپرست فرمانداری شهرستان دنا در این زمینه گفت: تابلوی در روستای «بیاره» از سوی دهیاری به نام استاد شجریان نصب‌شده بود اما از پایین کشیدن تابلو بی‌اطلاع بودم.
 
وی افزود: با پیگیری‌هایی که داشته‌ام دهیار روستای «بیاره» گفته که بخشدار مرکزی به من گفت این تابلو را دربیاورید.
 
صداقت بابیان اینکه در حال پیگیری و بررسی این مسئله هستم، اظهار کرد: اگر این موضوع با بنده در میان گذاشته می‌شد اجازه پایین کشید تابلو را نمی‌دادم.
 
«حامد محمد حسینی»، رئیس شورای اسلامی روستای «بیاره» از توابع شهرستان دنا نیز در این رابطه گفت: کوچه‌های روستای «بیاره» نام‌گذاری نشده بودند که بر اساس نشست شورا و دهیاری یکسری اسامی برای نام‌گذاری کوچه‌ها انتخاب کرده‌ایم و تصمیمی بر این شد که نام چند نفر از مشاهیر کشور را برای برخی کوچه‌ها انتخاب کنیم که یکی از آن‌ها آقای شجریان بود که موسیقی سنتی و اصیل کشور را معرفی کرد.
 
وی افزود: اما متأسفانه نمی‌دانم به چه علت این تابلو را درآوردند و طی تماس تلفنی که دهیار روستا با بنده داشت عنوان کرد که از ما خواستند که این تابلو را درآوریم.
 
محمدحسینی اظهار کرد: هدف توجه به چهره‌های فرهنگی بود و هیچ‌گونه هدفی را برای نصب این تابلو نداشته‌ایم که بگویند تابلو را درآورید.
 
رئیس شورای اسلامی روستای «بیاره» تصریح کرد: این تابلو حدود 7 ماه است که در روستا نصب‌شده بود، از درآوردن این تابلو شوکه شدم و دلیلی برای درآوردنش این تابلو وجود ندارد و هم‌اکنون هم بهتر است که تابلو مجدد نصب شود.(ایسنا)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باران
Iran, Islamic Republic of
...برای این همه
United States
شجريان تا وقتي ملعبه سياسيون نشده بود ارزشمند بود از وقتي پ
.
ععع
Iran, Islamic Republic of
وقتی. باشه که یکی.. ده سا..باشه همینه کسی که با زارع هست با هدایت خواه هم هست با احمدی نژاد بود والانم با روحانی .حتما یه جای کار اشکال هست
استاد
Iran, Islamic Republic of
ا. بچيل ايما بو ...
United States
حتما میخوان بزارن کوچه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1