کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در همایش دهیاران مطرح شد

زارعی: میدان نفتی مختار اولویت چهارم وزارت نفت /خدمات سال‌های حضور بنده قابل مقایسه با گذشته نیست

15 تير 1397 ساعت 12:40

نماینده بویراحمد و دنا گفت: خدمات صورت گرفته در این سال‌های حضور بنده به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست.


غلام‌محمد زارعی در همایش روز دهیاری‌ها که در محل‌اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان استان برگزار شد، با بیان اینکه مشارکت مردم در مسائل مختلف جامعه از اهداف بلند نظام اسلامی است، اظهار کرد: معمار انقلاب اسلامی به درستی راه مردم سالاری دینی را ترسیم کردند و اکنون شهرداران و دهیاران مولد انتخاب مردم هستند و در واقع نظام اسلامی کار مردم را به خودشان سپرده‌اند.
نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه نظام اسلامی بر پایه ایثارگری‌ها، خودگذشتگی و جانفشانی‌ها شکل گرفته است، افزود: خدمت در این نظام اسلامی یک فرصت است و مردم در آینده به دلیل این فرصتی که در اختیار شماها قرار گرفته است، مورد قضاوت قرار می‌گیرید.
زارعی در ادامه با بیان اینکه راهی جزء تمرکز بر روی پروژه‌های عمرانی، راهسازی و اقتصادی نداریم، گفتک چرا که قبل از اینکه من شروع کنم وضعیت 50 درصد راه‌های روستایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا زیر متوسط کشور و فصاهای ورزشی در روستاهای ما اسفبار بود و در سایر حوزه‌ها این وضعیت را داشتیم لذا ما راهی نداشتیم جزء اینکه بر روی پروژه‌های عمرانی تمرکز داشته باشیم.
وی گفت: الان راه روستایی در شهرستان دنا نداریم که وضعیت آنان تعیین تکلیف نشده باشد. در بخش مرکزی بویراحمد وضعیت راه‌های روستایی پر از چاله و چوله بود و آب آشامیدنی اسف بار بود اما با تلاش که صورت گرفت بیش از 35 کیلومتر راه روستایی بازسازی و آسفالت شد.
نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه بیش از 100 هزار نفر جمعیت در حاشیه‌های شهر یاسوج داریم، افزود: ما فقط 15 هزار انشعاب آب برای جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر در مناطق مهریان، بلهزار و مادوان داریم.
زارعی با اشاره به وضعیت اقتصادی و مسئله تحریم‌ها گفت: وضعیت شبکه آب ما الان با گذشته قابل مقایسه نیست.
وی گفت: در بخش مارگون و لوداب ما هر هفته و یا دو هفته یک پروژه کلنگ زنی و یا افتتاح داریم و این نشان داده همان تلاش برای خدمت رسانی به مردم است.
وی افزود:70 درصد روستاهای شهرستان بویرحمد و دنا گازرسانی در آن یا تمام شده و یا هم در حال اجرا است و ما الان هم برای گازرسانی زیلایی برنامه داریم.
نماینده بویراحمد و دنا به منطقه میدان گاز و نفت مختار نیز اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام گرفته این میدان نفتی از اولویت 14 وزارت نفت به اولویت 4 آن تبدیل شده است، همچنین پتروشیمی دنا بویراحمد با سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد دلار الان از افتخارات منطقه ما و بنده خوشحالم که بر روی مانیتورینگ وزارت نفت نام این پتروشیمی حک است.
زارعی در ادامه گفت: در هیچ کشور و منطقه‌ای توسعه صورت نمی‌گیرد، مگر اینکه دو مقوله فرهنگ و برنامه وجود داشته باشد. لذا ما باید به لحاظ فرهنگی در بخش‌های مختلف بهداشت، سرمایه گذاری و کارهای عمرانی توسعه پیدا کنیم.
 
 
 


کد مطلب: 401283

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401283/زارعی-میدان-نفتی-مختار-اولویت-چهارم-وزارت-نفت-خدمات-سال-های-حضور-بنده-قابل-مقایسه-گذشته-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1