کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد

ایجاد شفافیت و عدالت اجتماعی در سامانه ستاد

11 تير 1397 ساعت 18:44

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مصوبه هیئت‌وزیران، دستگاه مکلف به اجرای معاملات از طریق سامانه ستاد شده‌اند.


حسن نوروزی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی و رفع مشکلات سامانه ستاد در استان، افزود: از اواخر اردیبهشت‌ماه تمامی دستگاه‌ها مکلف به برگزاری معاملات خود با هر حجمی در قالب سامانه ستاد شده‌اند.
 نوروزی بابیان اینکه درگذشته مصوب شد که دستگاه‌های مشمول طبق برنامه ششم توسعه و تا سال دوم آن مکلف به اجرای تمامی معاملات متوسط و بزرگ در چارچوب سامانه ستاد شوند، افزود: بر این اساس مقرر شد که دستگاه‌های مشمول و نهادهای عمومی غیردولتی مکلف به رعایت قوانین معاملات و انجام آن از طریق سامانه ستاد شوند.
نوروزی با بیان اینکه ادارات و دستگاه های اجرایی استان پارسال 135 مناقصه و 46 مزایده برگزار کردند افزود: کهگیلویه و بویراحمد در رتبه بندی های انجام شده در بخش مزایده رتبه ی 17 و در برگزاری مناقصه ها در جایگاه بیست و ششم استان ها قرار دارد.
وی اضافه کرد: در ارزیابی طرح شهید رجایی مراجعه به این سامانه برای انجام معاملات به عنوان یک الزام اداری مورد تاکید است.
رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: بخشنامه ابلاغی اردیبهشت‌ماه وزارت صنعت که مصوبه هیئت‌وزیران را دارد، به دلیل عدم قید تاریخ اجرایی شدن این موضوع را بلافاصله پس از ابلاغ لازم‌الاجرا می‌کند و پوشش تمامی معاملات از طریق سامانه در این بخشنامه ذکرشده است.
 وی با اشاره به برخی از مزایای سامانه ستاد، اظهار کرد: شفافیت در معاملات و از بین بردن فساد از خروجی این مهم است.
 نوروزی خاطرنشان کرد: طی این جلسه موانع و مشکلات تحقق برنامه‌های سامانه ستاد بررسی می‌شود.


کد مطلب: 401206

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401206/ایجاد-شفافیت-عدالت-اجتماعی-سامانه-ستاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1