کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نایب رئیس اتحادیه هتل و بنگاه شهرستان بویراحمد مطرح کرد

رنج مردم یاسوج از افزایش بی‌حساب و کتاب اجاره مسکن

10 تير 1397 ساعت 20:46

نایب رئیس اتحادیه هتل و بنگاه شهرستان بویراحمد گفت: افزایش بی‌حساب و کتاب قیمت و اجاره مسکن در یاسوج مردم و مسئولان را رنج می‌دهد.


 عادل اردشیری در نشست مسئولان اتاق اصناف شهرستان بویراحمد با سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: افزایش بی حساب و کتاب قیمت و اجاره مسکن مردم، کسبه و بازاریان را رنج می‌دهد که انتظار می‌رود در این زمینه تدبیر لازم اندیشیده شود.
وی با اشاره به اینکه دیگر در بدترین محله یاسوج و کوچکترین خانه حتی زیرزمین 4 میلیون با 250 هزار تومان پیدا نمی‌شود، عنوان کرد: مالیات بر ارزش افزوده، وجود کسبه بدون مجوز، دستفروشان و وانت‌بارهای میوه‌فروش کمر کسبه و بازاریان یاسوج را شکسته است.
اردشیری یکی دیگر از مشکلات را صدور مجوز تاکسی‌ تلفنی‌ها توسط شهرداری‌ها دانست و ابراز کرد: طبق قانون نظام صنفی صدور مجوز باید توسط اتاق اصناف انجام شود و شهرداری‌ها تنها حق نظارت دارند.
وی با تاکید بر اینکه به دلیل رکود حاکم بر بازار در سال‌های اخیر برخی کسبه‌ها فعالیت خود را تعطیل کردند، بیان کرد: بازاریان در زمینه توطئه‌ و نقشه‌های شوم دشمن هوشیار بوده و به دلیل تحرکات اخیر دشمن نیز هوشیارتر شده‌اند.
نصیریان رئیس شورای اندیشه ورز اتاق اصناف یاسوج نیز در این نشست گفت: فرهنگ سازی در خانواده، مدرسه، مساجد و رسانه‌ها، آموزش تولیدکنندگان با هدف ارتقای کیفیت، از بین بردن رقابت کاذب، شناخت تجار و کنترل آنان و همچنین تشدید مبارزه با قاچاق از جمله مهمترین راهکارهای حمایت از تولید داخل و تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال است.


کد مطلب: 401180

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401180/رنج-مردم-یاسوج-افزایش-بی-حساب-کتاب-اجاره-مسکن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1