تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۴۰۱۱۸۰
نایب رئیس اتحادیه هتل و بنگاه شهرستان بویراحمد مطرح کرد

رنج مردم یاسوج از افزایش بی‌حساب و کتاب اجاره مسکن

۱
۰
رنج مردم یاسوج از افزایش بی‌حساب و کتاب اجاره مسکن
کبنا ؛ عادل اردشیری در نشست مسئولان اتاق اصناف شهرستان بویراحمد با سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: افزایش بی حساب و کتاب قیمت و اجاره مسکن مردم، کسبه و بازاریان را رنج می‌دهد که انتظار می‌رود در این زمینه تدبیر لازم اندیشیده شود.
وی با اشاره به اینکه دیگر در بدترین محله یاسوج و کوچکترین خانه حتی زیرزمین 4 میلیون با 250 هزار تومان پیدا نمی‌شود، عنوان کرد: مالیات بر ارزش افزوده، وجود کسبه بدون مجوز، دستفروشان و وانت‌بارهای میوه‌فروش کمر کسبه و بازاریان یاسوج را شکسته است.
اردشیری یکی دیگر از مشکلات را صدور مجوز تاکسی‌ تلفنی‌ها توسط شهرداری‌ها دانست و ابراز کرد: طبق قانون نظام صنفی صدور مجوز باید توسط اتاق اصناف انجام شود و شهرداری‌ها تنها حق نظارت دارند.
وی با تاکید بر اینکه به دلیل رکود حاکم بر بازار در سال‌های اخیر برخی کسبه‌ها فعالیت خود را تعطیل کردند، بیان کرد: بازاریان در زمینه توطئه‌ و نقشه‌های شوم دشمن هوشیار بوده و به دلیل تحرکات اخیر دشمن نیز هوشیارتر شده‌اند.
نصیریان رئیس شورای اندیشه ورز اتاق اصناف یاسوج نیز در این نشست گفت: فرهنگ سازی در خانواده، مدرسه، مساجد و رسانه‌ها، آموزش تولیدکنندگان با هدف ارتقای کیفیت، از بین بردن رقابت کاذب، شناخت تجار و کنترل آنان و همچنین تشدید مبارزه با قاچاق از جمله مهمترین راهکارهای حمایت از تولید داخل و تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال است.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی مهاجرین هستن. مخصوصا کسانی که از کهگیلویه به یاسوج میان. من خودم در خونه ای مستاجر بودم با قرار داد ۵ میلیون رهن و ۳۰۰ هزار تومن اجاره. برای تمدید قرار داد رفتم اما یه دهدشتی خونه رو با ۲۰ میلیون رهن و ۲۵۰ هزار تومن اجاره، قرار داد بسته بود
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1