کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده بویراحمد و دنا:

جمعیت بویراحمد به 42 درصد رسیده است

10 خرداد 1397 ساعت 17:43

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تدوین سند راهبردی توسعه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


غلام محمد زارعی ظهر پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بحث اصلی آینده ما تمرکز بر حوزه توسعه اقتصادی و اشتغال خواهد بود و باید با تکیه بر محورهای توسعه و ظرفیت ها، سند جامعی برای توسعه اقتصادی استان تدوین و عملیاتی شود.
زارعی خاطرنشان کرد: محصول تلاش های جمعی باعث شده که در طول سالهای اخیر، علیرغم همه مشکلات و محدودیت ها، در استان موضوع تامین منابع مشکل کمتری داشته باشد و اقدامات مناسبی رقم بخورد.
وی ابراز داشت: این مهم محصول کار، تلاش جمعی و شرایط ویژه ای است که در این مقطع از موقعیت استان وجود دارد.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: پیشرفت استان و موفقیت مردم در گرو نگاه مشترک مردم و مسئولین است و مردم ما با همه مشکلات موجود، در اجرای منویات نظام و برنامه توسعه استان همکاری دارند.
وی افزود: برای خدمت به مردم تردیدی نیست، منابع و ظرفیت نیز موجود است و باید برآیند این مهم که کار عملیاتی است، اجرایی شود.
زارعی با اشاره به اهمیت توسعه روستایی، گفت: در بودجه سه سال اخیر، به موضوع اقتصاد روستایی توجه ویژه ای شد و در حوزه آب، اشتغال روستایی و مکانیزه سازی ها اقدامات مناسبی انجام شده است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس به رشد جمعیتی این دو شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: جابه جایی هایی جمعیتی در استان در حال انجام است و این موضوع در شهرستان بویراحمد در حال افزایش است و جمعیت شهرستان بویراحمد به ۴۲ درصد رسیده است و بیش از ۶ درصد نیز در شهرستان دناست.
وی خواستار در نظر گرفتن شاخص جمعیت در توزیع اعتبارات شد و بیان داشت: باید این مهم مورد توجه قرار بگیرد.
زارعی با تاکید بر مبادله برنامه ریزی شده و به موقع موافقت نامه‌ها،  اظهار کرد: تخصیص سال ۹۷ قبل از مبادله موافقت نامه به معنای یک نشانه خوب است و باید در حوزه مبادله‌ها عملکرد مناسبی داشته باشیم و با یک ضریب بهتر مبادله موافقت نامه ها عملیاتی شود.


کد مطلب: 400404

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400404/جمعیت-بویراحمد-42-درصد-رسیده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1