تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۰۰۱۳۹
در نشست ستاد تسهیل مطرح شد

پول کهگیلویه و بویراحمد به بهانه سرمایه‌گذاری کجا می‌رود

۱
۰
پول کهگیلویه و بویراحمد به بهانه سرمایه‌گذاری کجا می‌رود
کبنا ؛علی محمد احمدی امروز سه شنبه (1 خرداد) در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با هرگونه رانت خواری، هدر دهی و حیف و میل بیت المال و پول بانک‌ها و هر گونه کم کاری در ادارات با جدیت مقابله و برخورد می‌کنم.
وی با بیان اینکه جلوی هدر دادن بیت المال برای هر طرح اقتصادی و تولیدی ناکارآمد و بدون توجیه فنی و اقتصادی را با جدیت می‌گیرم، عنوان کرد: برخی به اسم تولید پول این مردم را گرفته‌اند و در جای دیگر و در زمینه دیگری هزینه کرده‌اند و اقساط آن‌ها هم معوق مانده است.
احمدی ابراز کرد: مانع آن کسانی می‌شوم که حدود 100 میلیارد تومان پول گرفته‌اند و بدهکارند و اقساط  آن را نپرداخته اما دوباره به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها فشار می‌آورند تا باز پول بگیرند.
وی تاکید کرد: به آن دسته کسانی که پول گرفته‌اند تا یک واحد تولیدی را شروع کرده‌اند ولی در جای دیگری سرمایه گذاری کرده و برای مراحل بعدی پول نخواهیم داد.
احمدی بیان کرد: به آن عده‌ای که پول دولت را گرفته و پشت ماشین‌های میلیاردی نشسته‌اند وعادت کرده‌اند پول دولت، آب، برق و گاز را نپرداخته و بازهم به دنبال وام هستند، تسهیلاتی پرداخت نمی‌شود.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سالی که به اقتصاد و تولید تاکید شده هر کسی مقابل  تولید و اشتغال بایستد یعنی در مقابل نظام ایستاده و به طور حتم به شکل جدی با آنها برخورد می کنم.
احمدی با تاکید به اینکه نگاهمان این بوده که روی صنعت، تولید و اشتغال استان تاثیرگذار باشیم، گفت: برخی هم نیت واقعی آن‌ها خدمت نبوده و از شرایط و مشکلات اقتصادی سوء استفاده کرده‌اند، دیگر افراد خوشنام، تولید کننده واقعی و دلسوز مردم نباید تحت تاثیر جو و فضای مسموم این چنین افرادی قرار بگیرند. 
وی
تصریح کرد: هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد کسانی که معوقه بانکی دارند و پول بیت المال  را پرداخت نکرده برای طرح جدیدی آنها را به بانک‌ها معرفی کنند و هیچ بانکی هم حق ندارد کسانی که بدهی دارند برای طرح جدیدی به آنها تسهیلات پرداخت کند.
احمدی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید آنجا که می‌دانند اگر نرمشی نشان دهند سبب می‌شود تا چند خانواده معیشت و نان آنها تامین شود، کوتاهی نکنند. 
وی خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی هم باید براساس مصوبات و دستورالعمل‌ها کار مردم، تولید کنندگان، سرمایه گذاران و متقاضیان کارآفرینی را در کمترین زمان لازم با انجام کار کارشناسی و توجیه اقتصادی بررسی و نسبت به آن اقدام کنند.
احمدی بیان کرد: بانکی از استان در جایی طرح تولیدی در استان را که بنیاد برکت با آن کارشناسی قوی و حساس به لحاظ توجیه فنی و اقتصادی تایید کرده  و مورد حمایت مالی خود قرار داد است به آن تسهیلات نمی پردازد، قطعا چنین بانکی باید سریعا پاسخگو باشد. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سر و کار ما با مدیر چنین بانکی برخورد جدی است و ظرف مدت یک هفته وضعیت مدیر چنین بانکی مشخص خواهد شد. 
احمدی اظهار داشت: این هم داد و فریاد، پیگیری‌ها و جلسات، تاکید، ترغیب و تشویق به خاطر این است تا کار مردم رواج یابد از مشکلات مردم کاسته شود، برای جوانان شغل ایجاد شود و استان یک گام به جلو برود.
احمدی با تاکید به اینکه، مطمئن باشید هرجایی که کم کاری مشاهده شود و یا پول بیت المال و این مردم به هدر برود و از حق مردم سوء استفاده شود با جدیت برخورد خواهم کرد، گفت: مطمئن باشید، کسانی که به دنبال سوء استفاده  و پول مردم و بیت المال هستند و با این نگاه و نیت آمده‌اند را نخواهیم گذاشت که موفق شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
کلمه نرمشی که شما بکار می برید جارا برای حیف و میل وسواستفاده باز می کند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1