کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس سازمان مدیریت کهگیلویه و بویراحمد:

اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد647 میلیارد تومان است

1 خرداد 1397 ساعت 15:24

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتبارات 647 میلیارد تومانی عمرانی استان در سال جاری گفت: با تشکیل شورای برنامه‌ریزی استان این میزان اعتبار تا پایان خرداد ماه توزیع می‌شود.


حسن نوروزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به اعتبارات سال 97 اشاره کرد و گفت: اعتبارات سال جاری استان افزون بر 647 میلیارد تومان است، البته این مبلغ بدون اعتبارات پروژه‌های ملی و ملی استانی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمده پروژه‌های استان مانند راه‌های مواصلاتی، بیمارستان‌ها و آبرسانی به شهرها و فاضلاب‌ها پروژه‌های ملی استان هستند که عدد و ارقام آنها جدا است، 226 میلیارد تومان این اعتبار، از محل نفت و گاز، 134 میلیارد تومان اعتبارات استانی، شاخص‌های ارتقا توسعه و مالیات بر ارزش افزوده است که به ورزش تعلق می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مبلغ 300 میلیارد تومان این اعتبار در قالب استفاده متوازن از امکانات کشور به استان ابلاغ شده است که سر جمع اعتبارات عمرانی استان 647 میلیارد تومان است  و در خرداد ماه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان را تشکیل و این اعتبار بین فصل‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف توزیع خواهیم کرد و هر کدام را بنا به شاخص‌هایی که دارند اعتبار خواهم داد.

این مسؤول بیان کرد: امیدوارم تا پایان خرداد ماه بتوانیم بحث توزیع اعتبارات عمرانی در استان را نهایی کنیم، خوشبختانه بنا به سیاست سازمان برنامه و بودجه کشور در سال 97، تخصیص اعتبارات استانی بیشتر به صورت نقد و اسناد بند(ز) قانون بودجه است.

وی عنوان کرد: دولت اسنادی را که سر رسید آن کوتاه مدت و کمتر از یک سال است به پروژه‌های استانی اختصاص داده و اسنادی که بیش از دو سال است برای پروژه‌های ملی در نظر گرفته است که امیدوارم امسال در تخصیص اعتبار وضعیت خوبی داشته باشیم.


کد مطلب: 400134

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400134/اعتبارات-عمرانی-کهگیلویه-بویراحمد647-میلیارد-تومان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1